Referent v e-shope, koordinátor - anglický jazyk

ŠPERKY s.r.o.

Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
850 - 1 000 EUR/mesiacbonusy do 200 eur

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náplň práce:
- preklady rôznych textov, správ, spolupráca s oddeleniami
- komunikácia a riešenie úloh so zahraničnými partnermi, bankami, dopravcami a atď.
- spracovávanie údajov z interných systémov a ich vyhodnocovanie
- zbieranie výsledkov a ich štatistické vyhodnocovanie
- plnenie úloh, príkazov a rozhodnutí nadriadeného
- kontrolné činností

Zamestnanecké výhody, benefity

Zamestnanecké zľavy
Mladý tvorivý kolektív
Multikulturálne prostredie
Nestresová práca

Informácie o výberovom konaní

Práca NIE JE vhodná pre študentov a externých študentov!
Nie je to práca z domu!
Anglický jazyk na výbornej komunikačnej úrovni slovom a písmom (bude preverená).
Práca je vhodná pre skúsených ľudí, ktorí si vedia poradiť s rôznym problémom, vedia hľadať riešenia a sú schopní spolupracovať s tímom kolegov pre spoločnú vec. CV v slovenskom jazyku musí obsahovať Vašu fotografiu priamo v dokumente, nie ako osobitnú prílohu. Uvádzajte prosím presnú úroveň Vašich schopností. Na pohovor budú kontaktovaní vybraní uchádzači. V CV uvádzajte Vaše vzdelanie a všetky zamestnania a v akom období, na akej pozícii ste pracovali. Pracovná doba od 8:00 do 16:30 hod. - pevne stanovená (nie je možné ju meniť), pondelok až piatok.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Predaj tovaru cez e-shop s medzinárodným aktívnym pôsobením a neustále sa rozširujúcimi možnosťami na trhu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

asistent, referent, prekladateľ

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Expert (C2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Fakturácia - Základy

Prax na pozícii/v oblasti

prekladateľ, referent, administratíva, koordinátor

Počet rokov praxe

8

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- schopnosť koordinovať tím
- komunikatívnosť a precíznosť
- schopnosť plánovať
- rýchlo sa adaptovať
- ochota učiť sa novým veciam a zručnostiam
- zodpovedný prístup k plneniu pracovných úloh
- efektívny manažment času
- logické a analytické myslenie
- pozitívny prístup k práci
- schopnosť efektívnej komunikácie s tímom kolegov

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme jeden z najväčších e-shopov s medzinárodným aktívnym pôsobením a stále expandujeme. Zakladáme si na širokej palete produktov.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 3974156  Megjelentetés dátuma: 25.9.2020  Alapbér (bruttó): 850 EUR/mesiac