Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Referent v e-shope, koordinátor - anglický jazyk
ŠPERKY s.r.o.
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
850 - 1 000 EUR/mesiacbonusy do 200 eur
850 - 1 000 EUR/mesiacbonusy do 200 eur
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce:
- preklady rôznych textov, správ, spolupráca s oddeleniami
- komunikácia a riešenie úloh so zahraničnými partnermi, bankami, dopravcami a atď.
- spracovávanie údajov z interných systémov a ich vyhodnocovanie
- zbieranie výsledkov a ich štatistické vyhodnocovanie
- plnenie úloh, príkazov a rozhodnutí nadriadeného
- kontrolné činností
- preklady rôznych textov, správ, spolupráca s oddeleniami
- komunikácia a riešenie úloh so zahraničnými partnermi, bankami, dopravcami a atď.
- spracovávanie údajov z interných systémov a ich vyhodnocovanie
- zbieranie výsledkov a ich štatistické vyhodnocovanie
- plnenie úloh, príkazov a rozhodnutí nadriadeného
- kontrolné činností
Zamestnanecké výhody, benefity
Zamestnanecké zľavy
Mladý tvorivý kolektív
Multikulturálne prostredie
Nestresová práca
Mladý tvorivý kolektív
Multikulturálne prostredie
Nestresová práca
Informácie o výberovom konaní
Práca NIE JE vhodná pre študentov a externých študentov!
Nie je to práca z domu!
Anglický jazyk na výbornej komunikačnej úrovni slovom a písmom (bude preverená).
Práca je vhodná pre skúsených ľudí, ktorí si vedia poradiť s rôznym problémom, vedia hľadať riešenia a sú schopní spolupracovať s tímom kolegov pre spoločnú vec. CV v slovenskom jazyku musí obsahovať Vašu fotografiu priamo v dokumente, nie ako osobitnú prílohu. Uvádzajte prosím presnú úroveň Vašich schopností. Na pohovor budú kontaktovaní vybraní uchádzači. V CV uvádzajte Vaše vzdelanie a všetky zamestnania a v akom období, na akej pozícii ste pracovali. Pracovná doba od 8:00 do 16:30 hod. - pevne stanovená (nie je možné ju meniť), pondelok až piatok.
Nie je to práca z domu!
Anglický jazyk na výbornej komunikačnej úrovni slovom a písmom (bude preverená).
Práca je vhodná pre skúsených ľudí, ktorí si vedia poradiť s rôznym problémom, vedia hľadať riešenia a sú schopní spolupracovať s tímom kolegov pre spoločnú vec. CV v slovenskom jazyku musí obsahovať Vašu fotografiu priamo v dokumente, nie ako osobitnú prílohu. Uvádzajte prosím presnú úroveň Vašich schopností. Na pohovor budú kontaktovaní vybraní uchádzači. V CV uvádzajte Vaše vzdelanie a všetky zamestnania a v akom období, na akej pozícii ste pracovali. Pracovná doba od 8:00 do 16:30 hod. - pevne stanovená (nie je možné ju meniť), pondelok až piatok.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
Predaj tovaru cez e-shop s medzinárodným aktívnym pôsobením a neustále sa rozširujúcimi možnosťami na trhu.
Predaj tovaru cez e-shop s medzinárodným aktívnym pôsobením a neustále sa rozširujúcimi možnosťami na trhu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
asistent, referent, prekladateľ
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Expert (C2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
prekladateľ, referent, administratíva, koordinátor
Počet rokov praxe
8
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- schopnosť koordinovať tím
- komunikatívnosť a precíznosť
- schopnosť plánovať
- rýchlo sa adaptovať
- ochota učiť sa novým veciam a zručnostiam
- zodpovedný prístup k plneniu pracovných úloh
- efektívny manažment času
- logické a analytické myslenie
- pozitívny prístup k práci
- schopnosť efektívnej komunikácie s tímom kolegov
- komunikatívnosť a precíznosť
- schopnosť plánovať
- rýchlo sa adaptovať
- ochota učiť sa novým veciam a zručnostiam
- zodpovedný prístup k plneniu pracovných úloh
- efektívny manažment času
- logické a analytické myslenie
- pozitívny prístup k práci
- schopnosť efektívnej komunikácie s tímom kolegov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme jeden z najväčších e-shopov s medzinárodným aktívnym pôsobením a stále expandujeme. Zakladáme si na širokej palete produktov.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3974156
Megjelentetés dátuma: 25.9.2020
2020-09-25
Régió: Košice Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Prekladateľ, Team leader Cég: ŠPERKY s.r.o.
Alapbér (bruttó): 850 EUR/mesiac