Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Účtovník/účtovníčka
SOLUZIONA s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre medzinárodnú spoločnosť, ktorá sa zaoberá predajom hokejového vybavenia pre reprezentačné tímy v Európe, hľadáme skúseného Účtovníka, ktorý bude mať okrem štandardnej účtovnej agendy (70%) na starosti i organizačnú podporu kancelárie (30%).
Vašou hlavnou pracovnou náplňou bude hlavne:
- účtovanie a evidencia došlých faktúr,
- vystavovanie, účtovanie a evidencia vystavených faktúr,
- účtovanie, resp. evidencia - interné doklady, expense reporty, pokladnica, banka, hmotný a nehmotný majetok,
- príprava a spracovanie cestovných príkazov,
- spracovanie a príprava mesačných priznaní DPH,
- príprava podkladov pre spracovanie Intrastatu,
- spracovanie uzávierkových operácií, účtovných výkazov,
- príprava účtovných a obchodných reportov pre manažment spoločnosti,
- komunikácia s poradenskou spoločnosťou - dane, mzdy, právo,
- príjem a výdaj tovaru,
- denné zabezpečenie chodu kancelárie,
- denná komunikácia s odberateľmi a dodávateľmi (správa zmlúv a reklamačné plnenie),
- zadávanie odberateľských objednávok do systému,
- objednávanie tovaru na zabezpečenie chodu kancelárie (kancelárske, hygienické potreby, občerstvenie),
- príprava firemných podujatí (1-2 x do roka),
- objednávanie prepravy tovaru pre odberateľov,
- práca s databázovými programami, protokoly z porád a zo stretnutí, plnenie operatívnych úloh
Vašou hlavnou pracovnou náplňou bude hlavne:
- účtovanie a evidencia došlých faktúr,
- vystavovanie, účtovanie a evidencia vystavených faktúr,
- účtovanie, resp. evidencia - interné doklady, expense reporty, pokladnica, banka, hmotný a nehmotný majetok,
- príprava a spracovanie cestovných príkazov,
- spracovanie a príprava mesačných priznaní DPH,
- príprava podkladov pre spracovanie Intrastatu,
- spracovanie uzávierkových operácií, účtovných výkazov,
- príprava účtovných a obchodných reportov pre manažment spoločnosti,
- komunikácia s poradenskou spoločnosťou - dane, mzdy, právo,
- príjem a výdaj tovaru,
- denné zabezpečenie chodu kancelárie,
- denná komunikácia s odberateľmi a dodávateľmi (správa zmlúv a reklamačné plnenie),
- zadávanie odberateľských objednávok do systému,
- objednávanie tovaru na zabezpečenie chodu kancelárie (kancelárske, hygienické potreby, občerstvenie),
- príprava firemných podujatí (1-2 x do roka),
- objednávanie prepravy tovaru pre odberateľov,
- práca s databázovými programami, protokoly z porád a zo stretnutí, plnenie operatívnych úloh
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu nám neváhajte zaslať Vaše aktuálne CV v anglickom jazyku na e-mailovú adresu: [email protected]
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
Medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá predajom hokejového vybavenia.
Medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá predajom hokejového vybavenia.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
účtovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Koho hľadáme?
- ideálne niekoho, kto má min 2-3 roky skúsenosť s komplexným vedením účtovníctva,
- kto ovláda angličtinu, min na úrovni B2, občas budeš komunikovať so zahraničnými zákazníkmi a kolegami z dcérskych firiem,
- niekoho, komu nebude robiť problém pracovať v menšej firme, ale na oplátku vo veľmi priateľskom, zdravom a príjemnom kolektíve ľudí,
- samostatného, zodpovedného a pozitívne naladeného človeka,
- s vyštudovaným účtovníctvom a znalosťou SAPu - tu vieme privrieť obidve oči, ak nás presvedčíš o svojich kvalitách na osobnom pohovore,
- ak máš vzťah k hokeju - potom je toto tvoj nový DREAM JOB
- ideálne niekoho, kto má min 2-3 roky skúsenosť s komplexným vedením účtovníctva,
- kto ovláda angličtinu, min na úrovni B2, občas budeš komunikovať so zahraničnými zákazníkmi a kolegami z dcérskych firiem,
- niekoho, komu nebude robiť problém pracovať v menšej firme, ale na oplátku vo veľmi priateľskom, zdravom a príjemnom kolektíve ľudí,
- samostatného, zodpovedného a pozitívne naladeného človeka,
- s vyštudovaným účtovníctvom a znalosťou SAPu - tu vieme privrieť obidve oči, ak nás presvedčíš o svojich kvalitách na osobnom pohovore,
- ak máš vzťah k hokeju - potom je toto tvoj nový DREAM JOB
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SOLUZIONA, s. r. o.je personálna agentúra, ktorá hľadá kandidátov s profesionálnym výkonom a schopnosťami na obsadenie nižších alebo vyšších pracovných pozícií na trhu práce. Naši konzultanti sú vyškolení a skúsení jednotlivci, ktorí sa vždy zaviazali spoločnostiam, ako aj kandidátom, aby im pomohli nájsť najvhodnejšiu pracovnú príležitosť, ktorá zaručí úspešnú spoluprácu pre obe strany.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3257693
Megjelentetés dátuma: 8.1.2018
2018-01-08
Régió: Bratislava Pozíció: Účtovník Cég: SOLUZIONA s. r. o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou