Konzultant informačného systému pre Logistiku a Výrobu

Miesto práce
Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
2.1.2021
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac+ koncoročný bonus, skutočná výška základnej mzdy bude upravená v súlade s Vašou odbornou praxou, znalosťami a zručnosťami

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme kolegu, ktorého bavia konzultácie a implementácie informačných systémov a je zvyknutý pracovať s Microsoft Visual Studio, GIT a JIRA. Radi Vás privítame v tíme ak ste fanúšik nových technológií, máte skúsenosti z oblasti logistických a výrobných procesov vo výrobných spoločnostiach a ovládate SQL.
Vašou hlavnou pracovnou náplňou budú konzultačné a implementačné práce, podpora pri analýze, implementácii a testovaní našich riešení.

Pracovať môžete na jednom z našich pracovísk v Banskej Bystrici, Nitre, Bratislave alebo Košiciach.
Benefity

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT, Strojárenstvo, Technologická príprava výroby

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate naše požiadavky, pošlite nám životopis.
Podľa vývoja epidemiologickej situácie je možné pohovory realizovať aj online formou. Výberové konanie bude ukončené po obsadení pozície úspešným uchádzačom. Vaše osobné údaje spracúvame v zmysle súhlasu, ktorý udeľujete pre www.profesia.sk.

A v čom spočíva naša jedinečnosť a čím sa odlišujeme od ostatných?
Napríklad aj tým, že do dnešného dňa sú súčasťou nášho pracovného tímu ľudia, ktorí viac ako 15, 20 alebo aj 25 rokov odovzdávajú svoje skúsenosti ďalšej generácii nadšencov.
Sme spoločensky zodpovedná firma, ktorá pri všetkých svojich činnostiach kladie dôraz na životné prostredie. Sme víťazom druhého ročníka súťaže Výnimočná firma, ktorú organizuje spoločnosť TÜV SÜD Slovakia.

Osobnostné predpoklady a zručnosti

ČO OČAKÁVAME OD ÚSPEŠNÉHO UCHÁDZAČA?
  • znalosť procesov v technickej kancelárii, v oblasti
logistiky a v plánovaní a riadení výroby
  • znalosť SQL, Excel
  • skúsenosti s Transacat - SQL, .NET, FoxPro výhodou
  • prehľad v oblasti ERP systémov, TPV systémov
  • neustála chuť vzdelávať sa
  • schopnosť flexibilne riešiť problémy a podnety
zákazníkov
  • všeobecný rozhľad v oblasti IT technológií,
  • dobré komunikačné a prezentačné
zručnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

SOFTIP je najväčší slovenský výrobca podnikových informačných systémov s najširším portfóliom IT produktov a služieb. Naše riešenia pomáhajú lepšie riadiť tisícky firiem a organizácií všetkých veľkostí na Slovensku aj v zahraničí. Sme najlepším implementačným partnerom pre SAP Business One a patríme medzi lídrov v oblasti Microsoft technológií v regióne CEE.
Spája nás nadšenie pre moderné IT technológie a chuť neustále objavovať nové možnosti tohto odboru. Máme 30 rokov skúseností a staráme sa o viac ako 12 500 zákazníkov. Práve vďaka nim neustále rastieme a spolu s tým aj potreba rozširovať náš tím expertov, ktorí budú spolu s nami posúvať hranice našich možností.
A v čom spočíva naša jedinečnosť a čím sa odlišujeme od ostatných?

Napríklad aj tým, že do dnešného dňa sú súčasťou nášho pracovného tímu ľudia, ktorí viac ako 15, 20 alebo dokonca aj 30 rokov odovzdávajú svoje skúsenosti ďalšej generácii nadšencov. Pôsobíme v 9 slovenských mestách a rozumieme, že nie každému vyhovuje pracovné prostredie kancelárie, a preto podporujeme prácu z domu.
Sme spoločensky zodpovedná firma, ktorá pri všetkých svojich činnostiach kladie dôraz na životné prostredie. Za našu angažovanosť nás renomovaná certifikačná spoločnosť TÜV SÜD Slovakia ocenila titulom Výnimočná firma v kategórii Spoločenská zodpovednosť.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Eva Lobellová
E-mail: poslať životopis
Poslať CV Aktuálne voľné pozície
ID: 3997602  Megjelentetés dátuma: 9.11.2020  Alapbér (bruttó): 1 600 EUR/mesiac