Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Asistent/ka na finančnom oddelení (4h/d)
GTH catering s.r.o.
Miesto práce
Pribinova 19, Bratislava
Pribinova 19, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
čo najskor
čo najskor
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• spracovávanie dodávateľských faktúr pred zaúčtovaním z pohľadu nevyhnutných náležitostí účtovných a daňových (DPH)
• spracovanie cestovných príkazov
• scanovanie dodávateľských faktúr, cestovných príkazov a zmlúv
• ostatné podľa pokynov nadriadeného a kolegov na finančnom oddelení
Pracovná doba: 9,00 – 13,00 hod., prípadne 9,30 – 13,30 hod.
• spracovanie cestovných príkazov
• scanovanie dodávateľských faktúr, cestovných príkazov a zmlúv
• ostatné podľa pokynov nadriadeného a kolegov na finančnom oddelení
Pracovná doba: 9,00 – 13,00 hod., prípadne 9,30 – 13,30 hod.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• stredoškolské vzdelanie - obchodná akadémia
• prax v oblasti účtovníctva aspoň rok
• základná znalosť účtovnej a daňovej (DPH) problematiky
• znalosť MS Office - Excel na úrovni pokročilý
• anglický jazyk na úrovni B1 (porozumenie základným účtovným pojmom v AJ)
• nevyhnutná osobná prítomnosť na pracovisku, t.j. minimálna možnosť home office
• polovičný úväzok s potenciálom zvyšovania na cca 6 hodín denne
• prax v oblasti účtovníctva aspoň rok
• základná znalosť účtovnej a daňovej (DPH) problematiky
• znalosť MS Office - Excel na úrovni pokročilý
• anglický jazyk na úrovni B1 (porozumenie základným účtovným pojmom v AJ)
• nevyhnutná osobná prítomnosť na pracovisku, t.j. minimálna možnosť home office
• polovičný úväzok s potenciálom zvyšovania na cca 6 hodín denne
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V GTH catering s.r.o. máte širokú možnosť uplatnenia sa vo všetkých oblastiach služieb, v ktorých spoločnosť pôsobí. Od technického zabezpečenia budov, cez upratovacie a administratívne služby až po prácu vo firemnej reštaurácii. V Slovenskej republike zamestnávame viac ako 250 ľudí a rastieme. Pridajte sa k nám i Vy!
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3305511
Megjelentetés dátuma: 8.2.2018
2018-02-08
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent Cég: GTH catering s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou