Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
IT administrátor prístupového bodu Slovenskej republiky
Sociálna poisťovňa, ústredie
Miesto práce
Ul. 29. augusta, Bratislava
Ul. 29. augusta, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 900 EUR/mesiac
1 900 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- riešenie problémov na L1 a L2 úrovni podpory (Service Desk)
- zabezpečovať riešenie incidentov týkajúcich sa konfigurácie a prevádzky prístupového bodu SR
- riešiť incidenty inštitúcií sociálneho zabezpečenia SR pripojených na prístupový bod SR
- riešiť incidenty na serveroch v spolupráci s dodávateľom serverov
- riešiť bezpečnostné incidenty v spolupráci s útvarom bezpečnosti zamestnávateľa
- riešiť v spolupráci so Service Deskami členských štátov Európskej únie a so Service Deskom Európskej komisie incidenty prístupového bodu SR, ktoré nemožno vyriešiť na úrovni SR
- zefektívnenie a zvýšenie bezpečnosti prístupového bodu SR
- inštalácia, testovanie a zavádzanie zmien prístupového bodu SR
- aplikačná administrácia
- spolupráca na návrhu systémovej architektúry
- zahraničné pracovné cesty na tréningy a zasadania technických pracovných skupín
- spolupráca s tímom expertov, metodikov sociálneho poistenia
Znalosti z oblasti:
- sieťová architektúra a protokoly
- sieťová bezpečnosť
- mechanizmy šifrovania dát
- mechanizmy autentifikácie a autorizácie
- High Availability/High Performance, network load balancing
- systémová integrácia, webové služby, elektronická výmena dát
- koncepty relačných databáz
Znalosti konkrétnych technológií:
- Windows Server, SQL Server, BizTalk Server, LDAP, IIS
- vítané znalosti SOAP, ebMS protokol, XML
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť osobného a profesijného rastu
- rozsiahly sociálny program (využívanie doškoľovacích a rekreačných zariadení SP, návratné bezúročné pôžičky, príspevok na regeneráciu, príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie)
- pružný pracovný čas
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Z kapacitných dôvodov môžeme odpovede zasielať len tým uchádzačom, ktorí budú pozvaní na pohovor. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
IT, technický smer
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- aktívny prístup k práci a samostatnosť pri riešení úloh
- koncepčné myslenie
- spoľahlivosť a zodpovednosť
- komunikačné zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sociálna poisťovňa vykonáva v zmysle zákona č. 461/2003 Z. z. sociálne poistenie, t.j. nemocenské poistenie, dôchodkové poistenie - starobné a invalidné, ďalej úrazové poistenie, poistenie v nezamestnanosti a garančné poistenie a lekársku posudkovú činnosť.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 3590576
Megjelentetés dátuma: 18.12.2019
2019-12-18
Régió: Bratislava Pozíció: IT/Technical Support Specialist Cég: Sociálna poisťovňa, ústredie
Alapbér (bruttó): 1 900 EUR/mesiac