Helpdesk administrátor

  • Lokalita
    Žilina
  • Pracovný pomer
    plný úväzok
  • Režim práce
    Denný
  • Mzdové podmienky (brutto)
    1 250 EUR/mesiac*
* Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy. Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
Účel práce
Práca na Linke Pomoci pre SeS, ktorý je centrálnym kontaktom pre riešenie používateľských problémov a požiadaviek týkajúcich sa IT systémov na čerpacích staniciach

Zodpovednosti / Úlohy
  • Evidovanie a zdokumentovanie všetkých žiadostí (požiadavky, incidenty, výpadky), ktoré boli zaslané / nahlásené / zistené na Linke Pomoci pre SeS do HelpDesk systému;
  • Efektívne spracovať a riešiť prichádzajúce žiadosti (požiadavky, incidenty, výpadky) a poskytnúť riešiteľom druhej úrovne a tretej úrovne IT technickú podporu;
  • Efektívne spracovať a riešiť, prípadne eskalovať vzniknuté incidenty;
  • Komunikácia a eskalovanie požiadaviek na ďalšiu úroveň IT podpory (ak je potrebné);
  • Spracovanie štatistík a reporting;
  • Spúšťanie procesov ostatných IT aplikácii;
  • Kontrola notifikácií – kontrola výsledku behu automatizovaných procesov;
  • Spolupráca pri riešení neštandardných stavov s 2. a 3. úrovňou IT podpory;
  • Komunikácia s inými riešiteľskými skupinami v rámci medzinárodnej skupiny.

Požiadavky
  • Min. dosiahnutá úroveň štúdia stredoškolské s maturitou (IT oblasť);
  • Min. 1 ročná prax z oblasti poskytovania IT podpory;
  • Práca s PC na vysokej úrovni;
  • Microsoft Office – pokročilý;
  • Aktívna znalosť anglického jazyka slovom / písmom - denná komunikácia.

Výhody
  • Znalosť maďarčiny;
  • Znalosť českého jazyka;
  • Paragraf 21- elektrotechnik vyhl. MPSVaR SR č.508/2009 Z.z.;


Iné požadované zručnosti
  • Ochota pracovať na 12 hodinové zmeny ( 24 x 7 ) aj nočné zmeny;
  • Komunikačné zručnosti, pro-klientská orientácia;
  • Pozitívny vzťah k IT problematike;
  • Dôslednosť a zodpovednosť;
  • Dobrá organizácia a metodika práce;
  • Analytický a pragmatický prístup k problémom a riešeniam;
  • Dobré zvládanie stresových situácií;
  • Ochota učiť sa nové;
  • Zmysel pre spoluprácu s ostatnými IT pracovníkmi a dodržiavanie pravidiel.
ID: 3970183  Megjelentetés dátuma: 16.2.2022  Alapbér (bruttó): 1 250 EUR/mesiac