Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Helpdesk administrátor
-
Lokalita
Žilina -
Pracovný pomer
plný úväzok -
Režim práce
Denný -
Mzdové podmienky (brutto)
1 250 EUR/mesiac*
* Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy. Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
Práca na Linke Pomoci pre SeS, ktorý je centrálnym kontaktom pre riešenie používateľských problémov a požiadaviek týkajúcich sa IT systémov na čerpacích staniciach
Zodpovednosti / Úlohy
- Evidovanie a zdokumentovanie všetkých žiadostí (požiadavky, incidenty, výpadky), ktoré boli zaslané / nahlásené / zistené na Linke Pomoci pre SeS do HelpDesk systému;
- Efektívne spracovať a riešiť prichádzajúce žiadosti (požiadavky, incidenty, výpadky) a poskytnúť riešiteľom druhej úrovne a tretej úrovne IT technickú podporu;
- Efektívne spracovať a riešiť, prípadne eskalovať vzniknuté incidenty;
- Komunikácia a eskalovanie požiadaviek na ďalšiu úroveň IT podpory (ak je potrebné);
- Spracovanie štatistík a reporting;
- Spúšťanie procesov ostatných IT aplikácii;
- Kontrola notifikácií – kontrola výsledku behu automatizovaných procesov;
- Spolupráca pri riešení neštandardných stavov s 2. a 3. úrovňou IT podpory;
- Komunikácia s inými riešiteľskými skupinami v rámci medzinárodnej skupiny.
Požiadavky
- Min. dosiahnutá úroveň štúdia stredoškolské s maturitou (IT oblasť);
- Min. 1 ročná prax z oblasti poskytovania IT podpory;
- Práca s PC na vysokej úrovni;
- Microsoft Office – pokročilý;
- Aktívna znalosť anglického jazyka slovom / písmom - denná komunikácia.
Výhody
- Znalosť maďarčiny;
- Znalosť českého jazyka;
- Paragraf 21- elektrotechnik vyhl. MPSVaR SR č.508/2009 Z.z.;
Iné požadované zručnosti
- Ochota pracovať na 12 hodinové zmeny ( 24 x 7 ) aj nočné zmeny;
- Komunikačné zručnosti, pro-klientská orientácia;
- Pozitívny vzťah k IT problematike;
- Dôslednosť a zodpovednosť;
- Dobrá organizácia a metodika práce;
- Analytický a pragmatický prístup k problémom a riešeniam;
- Dobré zvládanie stresových situácií;
- Ochota učiť sa nové;
- Zmysel pre spoluprácu s ostatnými IT pracovníkmi a dodržiavanie pravidiel.
Zaujala vás táto pracovná ponuka?
V tom prípade nás neváhajte kontaktovať.
Poslať životopis
V tom prípade nás neváhajte kontaktovať.
ID: 3970183
Megjelentetés dátuma: 16.2.2022
2022-02-16
Régió: Žilina Pozíció: Helpdesk operátor, Servisný technik, Správca informačného systému, Správca počítačovej siete, Špecialista podpory zákazníkov Cég: SLOVNAFT, a.s.
Alapbér (bruttó): 1 250 EUR/mesiac