Účtovníčka

Slovexperta, s.r.o.

Miesto práce
Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.11.2018
Mzdové podmienky (brutto)
700 € brutto + dohoda, polročné a koncoročné odmeny

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- evidencia, účtovanie a kontrola dodávateľských faktúr a interných dokladov;
- vyúčtovanie pracovných ciest;
- posudzovanie správnosti faktúr z daňového a účtovného hľadiska;
- spolupráca pri vypracovávaní mesačných, štvrťročných a ročných uzávierok;
- účtovanie skladových pohybov a kontrola stavu zásob;
- príprava, kontrola a schvaľovanie pravidelných platieb;
- archivácia interných dokladov;

Zamestnanecké výhody, benefity

- perspektívna práca v stabilnej dcérskej spoločnosti dvoch významných poisťovní;
- príjemné pracovné prostredie;
- možnosť vzdelávania a profesijného rastu;

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Žiadosti o prijatie do pracovného pomeru spolu s profesijným životopisom očakávame na kontaktnej adrese.

Kontaktovať budeme kandidátov spĺňajúcich kritériá na danú pozíciu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- minimálne 2 ročná prax na podobnej pozícii ;
- znalosť účtovných a daňových zákonov;
- samostatnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť;
- komunikatívnosť;
- analytické myslenie;
- znalosť anglického jazyka výhodou, nie podmienkou;
- účtovanie v programe Softip výhodou;

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Slovexperta, s.r.o., je dcérska spoločnosť dvoch významných poisťovní pôsobiacich v SR . Svoje služby poskytuje od roku 2002.
Venujeme sa komplexnej problematike škodových udalostí – od prvotnej asistenčnej služby, registrácie škodovej udalosti a obhliadky poškodeného majetku vrátane kalkulácie predpokladaných nákladov na opravu. Príprava podkladov na likvidáciu škôd v jednej z našich zmluvných poisťovní.
Realizujeme obhliadky vozidiel v rôznych situáciách – pred vstupom do havarijného poistenia, po škodovej udalosti, v konfrontácii s vozidlom osoby zodpovednej za škodu z povinného zmluvného poistenia, ako aj po oprave vozidla.
Okrem toho realizujeme aj obhliadky majetku z produktov neživotného poistenia.

Svoje služby poskytujeme prostredníctvom svojich zastúpení v rámci celej SR.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov
ID: 3208054  Megjelentetés dátuma: 24.9.2018  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 700 € brutto + dohoda, polročné a koncoročné odmeny