Vedúci/a IT systémov podpory obchodu

Ste technicky podkutý projektový manažér, tím líder a máte skúsenosť s implementáciou projektov a transformácií? Viete pracovať s dátami (BI) a zaujímajú vás tiež predikcie na základe dát? Ak chcete pracovať s jedinečnými systémami na riadenie a optimalizáciu výroby a obchodu s elektrinou, dajte nám o sebe vedieť. Na naše IT oddelenie hľadáme na vedenie cca 7 členného tímu možno práve vás :-)
späť na všetky voľné pozície
Miesto práce
Apollo Business Center II
Pracovný pomer
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky
2 000 EUR/mesiac (brutto)*
* Nástupná mzda závisí od vašich individuálnych schopností a skúseností a je predmetom partnerskej dohody. Minimálna nástupná mzda predstavuje od 2000 eur brutto vyššie + plus ročná výkonnostná odmena až do výšky 20% z ročného platu, po prvom roku až do výšky 30% z ročného platu.

Pracovná náplň

  • Strategické a operatívne riadenie činností v oblasti technologickej domény ICT - IT systémy podpory obchodu, vrátane celého životného cyklu pridelenej technologickej domény: stratégia, dizajn, vývoj, prevádzka, zlepšovanie, IT bezpečnosť. Budete riadiť systémy, ktoré riadia jadrové, vodné a uhoľné elektrárne.
  • Vedenie tímu zamestnancov, financie (rozpočet), metódy, SW vybavenie, licencie v rámci príslušnej technologickej domény.
  • Vytvárať a kontrolovať plnenia plánov celého útvaru, ktoré nadväzujú na celofiremné ciele.
  • Udržiavať a koordinovať vnútorné vzťahy medzi útvarmi spoločnosti a tiež vonkajšie vzťahy s externými dodávateľmi v rámci technologickej domény.
  • Štandardizovať, automatizovať a zlepšovať procesy s cieľom zabezpečenia rozvoja v príslušnej oblasti.

Čo ponúkame

  • 5 dní platenej dovolenky navyše – vieme, že oddych je dôležitý.
  • Flexibilný pracovný čas – dôležité sú výsledky a nie to, či ste v práci na siedmu.
  • Príspevok na III. pilier DDS až do výšky 600 eur za rok – myslíme na vašu budúcnosť.
  • 7,5 hodinový pracovný úväzok – vďaka tomu majú naši zamestnanci v prepočte o 16 dní v roku viac voľna.
  • Príspevok na stravovanie aj počas práceneschopnosti.
  • Možnosť využiť lepšie ceny elektriny pre vás i celú rodinu, so zvýhodnenou sadzbou u nášho zmluvného partnera.
  • Finančná odmena pri pracovných výročiach – vážime si vernosť a lojalitu.
  • 1. október ,,Deň energetiky“ je u nás doslova sviatok - naši zamestnanci majú v tento deň voľno alebo mzdové zvýhodnenie ako za prácu vo sviatok.
  • Ak zostanete náhodou dlhodobo PN, tiež vás finančne podporíme.

Ďalšie výhody u nás

  • Osobný rozvoj, odborný a kariérny rast – vzdelávanie a tréningy.
  • Nadštandardná finančná odmena za odporučenie nového kolegu alebo kolegyne cez náš interný odporúčací program.
  • Vítame inovácie a nové nápady, pričom o profit z nich sa delíme so zamestnancami, ktorí ich prinášajú cez našu Burzu nápadov.
  • Firemné akcie a teambuildingy pri každej príležitosti – či ide o naše vlastné „Zimné športové hry“ a „Oceňovanie najlepších tímov“ alebo celoslovenské akcie „Do práce na bicykli“, „Čisté hory“, „Naše mesto“ a iné.
  • Sme Bike Friendly firma – k dispozícii máte sprchu a chránený priestor na bicykle.
  • Odchodné pri odchode na dôchodok – nad rámec zákona.
  • Interné súťaže – môžete vyhrať batohy, tričká a iné firemné darčeky.
  • Každý deň môžete využívať aj Multisport kartu a iné zaujímavé výhody od externých partnerov.

Koho hľadáme

  • Skúsenosť ako projektový manažér, tím líder alebo BI špecialista – min. 4 roky.
  • VŠ vzdelanie technického smeru – výhodou
  • Základné skúsenosti s programovaním, phyton, sql, warehousing, BI, Power Bi.
  • Skúsenosť s vedením tímu - výhodou
  • Anglický jazyk – komunikatívna úroveň (B2) - výhodou
  • ITIL, Prince 2, Agile Scrum – výhodou
  • Otvorená myseľ, efektívna komunikácia s rôznymi typmi ľudí a dobré analytické myslenie – aj to ste vy :-)

Informácie o výberovom konaní

Oslovila vás naša ponuka? Dajte nám o sebe čo najskôr vedieť prostredníctvom svojho životopisu. Motivačný alebo sprievodný list poteší, radi sa dozvieme čo najviac.

V Slovenských elektrárňach si vážime všetky reakcie na naše pracovné ponuky a s výsledkom výberového konania kontaktujeme každého uchádzača. To tiež znamená, že ak niekoho na pohovor nevyberieme, môžeme sa mu znova ozvať neskôr s ponukou pozície, ktorá oveľa viac vyhovuje jeho skúsenostiam alebo schopnostiam.

Preto, ak vás v budúcnosti u nás zaujme iná ponuka, určite neváhajte poslať žiadosť opätovne. My sa jej vždy budeme dôkladne venovať.

Túto pozíciu má na starosti

Ján Svrček
Vedúci pre výber zamestnancov, zamestnávateľskú značku a nástupníctvo

+421 910 673 508
Reagovať na ponuku
ID: 4031440  Megjelentetés dátuma: 9.2.2021  Alapbér (bruttó): 2 000 EUR/mesiac