Koordinátor/ka nehnuteľností a facility managementu

Oblasť facility managementu je tá, v ktorej si sa našiel a chceš v nej aj naďalej pokračovať? To môžeš napríklad u nás :) Potrebujeme tvoje dobré komunikačné a koordinačné činnosti, ktoré prispejú k bezproblémovej správe objektov. Zabezpečenie všetkých potrebných formalít a dodržanie legislatívy bude samozrejme nevyhnutné. Ak sa chceš stať naším novým koordinátorom nehnuteľností, tak to skús a pošli nám svoj životopis :)
späť na všetky voľné pozície
Miesto práce
Apollo Business Center II
Pracovný pomer
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky
1 300 EUR/mesiac (brutto)*
* Nástupná mzda závisí od tvojich individuálnych schopností a skúseností a je predmetom partnerskej dohody. Minimálna nástupná mzda predstavuje 1 300 eur brutto + mesačná výkonnostná odmena až do výšky 13,1%.

Pracovná náplň

  • Koordinácia a kontrola služieb v oblasti nehnuteľností a facility managementu v súlade so zmluvnými podmienkami a platnou legislatívou.
  • Podpora činnosti útvaru v záujme dosahovania stanovených vecných, kvalitatívnych a finančných cieľov vrátane reportingu.
  • Spracovanie podkladov k úhradám záväzkov a pohľadávok s cieľom ich správnej fakturácie.
  • Vedenie rokovaní s protistranou, štátnymi a obecnými inštitúciami v oblasti správy nehnuteľností, najmä v oblasti predaja majetku spoločnosti.
  • Koordinácia investičných projektov v rámci útvaru.

Čo ponúkame

  • 5 dní platenej dovolenky navyše – vieme, že oddych je dôležitý.
  • Flexibilný pracovný čas – dôležité sú výsledky a nie to, či si v práci na siedmu.
  • Príspevok na III. pilier DDS až do výšky 600 eur za rok – myslíme na tvoju budúcnosť.
  • Príspevok na stravovanie aj počas práceneschopnosti.
  • Možnosť využiť lepšie ceny elektriny pre teba i celú rodinu, so zvýhodnenou sadzbou u nášho zmluvného partnera.
  • Finančná odmena pri pracovných výročiach - vážime si vernosť a lojalitu.
  • Mzdové zvýhodnenie za prácu na Deň energetiky (1. október) – 50% tvojho priemerného hodinového zárobku za každú odpracovanú hodinu v tento deň.
  • Ak zostaneš náhodou dlhodobo PN, tiež ťa finančne podporíme.

Ďalšie výhody u nás

  • Osobný rozvoj, odborný a kariérny rast – vzdelávanie a tréningy.
  • Vítame inovácie a nové nápady, pričom o profit z nich sa delíme so zamestnancami, ktorí ich prinášajú cez našu Burzu nápadov.
  • Firemné akcie a teambuildingy pri každej príležitosti – či ide o naše vlastné „Zimné športové hry“ a „Oceňovanie najlepších tímov“ alebo celoslovenské akcie „Do práce na bicykli“, „Čisté hory“, „Naše mesto“ a iné.
  • Sme Bike Friendly firma – k dispozícii máš sprchu a chránený priestor na bicykle.
  • Odchodné pri odchode na dôchodok – nad rámec zákona.
  • Interné súťaže – môžeš vyhrať batohy, tričká a iné firemné darčeky.
  • Každý deň môžeš využívať aj Multisport kartu a iné zaujímavé výhody od externých partnerov.

Koho hľadáme

  • Stredoškolské vzdelanie s maturitou.
  • Minimálne 3 roky praxe v danej oblasti.
  • Znalosť anglického jazyka na úrovni B1.
  • Znalosť balíka MS Office.
  • Ovládanie SAP je výhodou.
  • Vodičský preukaz skupiny B.

Informácie o výberovom konaní

Oslovila ťa naša ponuka? Daj nám o sebe čo najskôr vedieť prostredníctvom tvojho životopisu. Motivačný alebo sprievodný list poteší, radi sa dozvieme čo najviac.

V Slovenských elektrárňach si vážime všetky reakcie na naše pracovné ponuky a s výsledkom výberového konania kontaktujeme každého uchádzača. To tiež znamená, že ak niekoho na pohovor nevyberieme, môžeme sa mu znova ozvať neskôr s ponukou pozície, ktorá oveľa viac vyhovuje jeho skúsenostiam alebo schopnostiam.

Preto, ak ťa v budúcnosti u nás zaujme iná ponuka, určite neváhaj poslať žiadosť opätovne. My sa jej vždy budeme dôkladne venovať.

Túto pozíciu má na starosti

Anna Futáková
HR Business Partner

+421 910 673 702
Reagovať na ponuku
ID: 4011652  Megjelentetés dátuma: 14.12.2020  Alapbér (bruttó): 1 300 EUR/mesiac