Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Špecialista pre „customer experience“ - zástup počas MD/RD
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Platové podmienky
*
*Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu.
Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.
Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.
Pracovná náplň:
Ako sa u nás môžete realizovať
Na naše oddelenie Klientskej skúsenosti hľadáme proklientsky orientovaného, trpezlivého kolegu/kolegyňu so systematickým prístupom, ktorý/á bude aktívne spolupracovať na aktivitách zlepšujúcich klientsku skúsenosť a vytrvalo iniciovať zmeny zvyšujúce spokojnosť našich klientov.
Ako bude vaša realizácia u nás vyzerať:
- pravidelné získavanie „insightov“ o klientoch, klientskom správaní a klientskej skúsenosti (z prieskumov, interných dát o klientoch, podnetov a sťažností klientov...), analýza silných a slabých miest
- navrhovanie reportingu klientskej skúsenosti, pravidelné a ad-hoc spracovávanie dát a prezentácií
- iniciovanie zmien pre riešenie slabých miest, príprava vhodnej argumentácie a participácia na riešení (v spolupráci s kolegami z rôznych útvarov), poskytovanie stanovísk k predkladaným návrhom za oblasť CX
- udržiavanie klientskej perspektívy v pracovných tímoch s cieľom zabezpečiť pozitívnu klientsku skúsenosť pozdĺž celej klientskej cesty a v každom bode interakcie klienta s bankou
- riešenie príčin sťažností klientov, odpovedanie na ich podnety
Do tímu hľadáme kolegu, ktorý má:
- vysokoškolské vzdelanie
- MS Excel, Powerpoint – aktívna znalosť; znalosť iných nástrojov na spracovanie dát výhodou
- anglický jazyk – aktívna znalosť slovom i písmom
- skúsenosti vo finančnom sektore, segmentovom, produktovom alebo procesnom manažmente výhodou
a po osobnostnej stránke u vás oceníme:
- zmysel pre detail a systematickosť
- zvedavosť – záujem o nové trendy v oblasti „customer experience“
- iniciatívnosť, „drive“ a vytrvalosť
Na čo sa môžete tešiť u NAJ zamestnávateľa
- zamestnanci nás vnímajú Top zamestnávateľa a trh ako Banku roka
- sme tím, ktorý má svoje hodnoty, cíti, vidí a počuje
- 5 dní voľna navyše pre každého zamestnanca a plus dni voľna pri rôznych životných situáciách
- flexibilný pracovný čas
- 100% príspevok na stravovanie a rôzne iné príspevky
- možnosť zúčastniť sa nadštandardnej zdravotnej prehliadky
- benefity ako parkovanie, autoumývareň, rýchločistareň a masáže priamo na pracovisku
- sme ľudskí, záleží nám na prostredí, v ktorom žijeme a preto sa venujeme dobrovoľníctvu
- a mnoho iných
A čo ďalej
Našli sa v tejto práci? V tom prípade nám určite pošlite Váš štruktúrovaný životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Snažíme sa všetkých kandidátov čo najskôr informovať o stave výberového konania, preto sa Vám najneskôr do 3 týždňov ozveme. Čaká Vás stretnutie s budúcim nadriadeným a zástupcom Ľudských vzťahov Slovenskej sporiteľne.
Kontaktné údaje:
ID: 3262986
Megjelentetés dátuma: 7.12.2017
2017-12-07
Régió: Bratislava Pozíció: Finančný poradca, Špecialista finančných trhov, Špecialista podpory zákazníkov Cég: Slovenská sporiteľňa, a.s.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.