Relationship manažér pre Verejný a neziskový sektor Trenčín

Miesto práce
Trenčiansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Platové podmienky
*
*Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu.
Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.

Pracovná náplň:

Ako sa u nás môžete realizovať

Čo budete ako Relationship manager pre verejný sektor robiť?
  • komplexná starostlivosť o klientov zo segmentu verejný sektor v regióne Trenčín
  • priebežne monitorovať klientov a včas podchytiť, definovať a eliminovať potenciálne úverové a iné riziká, ktoré by mohli spôsobiť banke materiálnu a inú ujmu
  • samostatne a aktívne spravovať klientske portfólio v segmente verejný sektor
  • udržiavať nadštandardné obchodné vzťahy s klientami
  • realizovať pravidelné návštevy u klientov, rokovať s klientami
  • vyhľadávať a získavať nových klientov v segmente verejný sektor
  • monitorovať konkurenciu na trhu a spolupracovať pri príprave nových produktov a služieb pre segment verejný sektor
  • aktívne predávať produkty a služby banky
  • samostatne spracovávať pridelené obchodné prípady
  • plniť stanovený obchodný plán, ciele a plán výnosov za zverené portfólio v segmente verejný sektor
  • analyzovať potreby klientov a vypracovávať indikatívne ponuky na financovanie
  • analyzovať finančnú situáciu klienta, trh a odvetvie, v ktorom klient podniká
  • komplexne pripravovať úverové návrhy a zúčastňovať sa ich prerokúvania
  • metodicky a vecne usmerňovať AM pri príprave obchodných ponúk a tvorbe úverových návrhov
  • vecne usmerňovať AM pri vedení obchodných rokovaní•
  • zabezpečovať metodickú a metodologickú podporu predajcov pri predaji produktov a služieb pre verejný sektor
  • vykonávať poradenskú činnosť pre Account manažérov
  • aktívne komunikovať a spolupracovať s príslušnými útvarmi banky

V tíme uvítame

V tíme určite uvítame, ak budete mať:
  • VŠ ekonomického zamerania
  • 5 rokov praxe v príslušnej oblasti
  • anglický jazyk - aktívna úroveň
  • znalosť úverovej problematiky, účtovníctva a finančnej analýzy, makroekonomický prehľad, orientácia vo finančných výkazoch, schopnosť posudzovať riziká klientov, štrukturovanie obchodov
  • tímová práca, dôslednosť, schopnosť koordinácie, skúsenosti s predajom finančných produktov v oblasti bankovníctva, preferenčne pre daný segment
  • Word, Excel, PowerPoint - pokročilá úroveň

Na čo sa môžete tešiť u NAJ zamestnávateľa

zamestnanci nás vnímajú Top zamestnávateľa a trh ako Banku roka
  • sme tím, ktorý má svoje hodnoty, cíti, vidí a počuje
  • 5 dní voľna navyše pre každého zamestnanca a plus dni voľna pri rôznych životných situáciách
  • flexibilný pracovný čas
  • 100% príspevok na stravovanie a rôzne iné príspevky
  • možnosť zúčastniť sa nadštandardnej zdravotnej prehliadky
  • benefity ako parkovanie, autoumývareň, rýchločistareň a masáže priamo na pracovisku
  • sme ľudskí, záleží nám na prostredí, v ktorom žijeme a preto sa venujeme dobrovoľníctvu

A čo ďalej

Našli sa v tejto práci? V tom prípade nám určite pošlite Váš štruktúrovaný životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Snažíme sa všetkých kandidátov čo najskôr informovať o stave výberového konania, preto sa Vám najneskôr do 3 týždňov ozveme. Čaká Vás stretnutie s budúcim nadriadeným a zástupcom Ľudských vzťahov Slovenskej sporiteľne.



Kontaktné údaje:

Slovenská sporiteľňa, a.s.
Tomášikova 48, 832 37 Bratislava, Slovensko

www.slsp.sk



ID: 3155816  Megjelentetés dátuma: 9.8.2017  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.