Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Asistentka riaditeľa odboru
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Platové podmienky
*
*Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu.
Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.
Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.
Pracovná náplň:
V čom sa môžete realizovať
Je pre Vás charakteristický multitasking a profesionalita? Angličtina Vám nerobí problém?
Pre člena TOP manažmentu hľadáme ochotnú a precíznu pravú ruku, ktorá bude riešiť predovšetkým nasledujúcu rôznorodú agendu:
- plánovať a koordinovať náročný pracovný program a kalendár člena TOP manažmentu
- filtrovať prichádzajúce hovory, prijímať návštevy k členovi manažmentu a starať sa o nich ako v bavlnke
- organizačne zabezpečovať pracovné stretnutia, zúčastňovať sa interných porád a stretnutí a vyhotovovať z nich prehľadné zápisy
- sumarizovať prichádzajúce materiály, prezentácie a pripravovať podklady pre rokovania
- vybavovať bežnú korešpondenciu a kontrolovať dokumenty na podpis
- v prípade potreby zastúpiť iné asistentky na príbuzných odboroch, byť podporou aj pre iných kolegov z daných odborov
V tíme uvítame
V tíme by sme uvítali, ak máte:
- minimálne 1 rok praxe na asistentskej pozícii
- dobrú znalosť anglického jazyka slovom aj písmom
- výborné organizačné zručnosti, priam až multitasking
- znalosť hlavne Word, PowerPoint, Outlook
Po osobnostnej stránke k nám najviac zapadne človek:
- ochotný a proklientsky
- určite flexibilný, ktorý zvládne rôznorodé a ad-hoc úlohy, pomôže kolegom, ak to bude potrebné
- s pozitívnou energiou, príjemným profesionálnym vystupovaním
- aby sme sa na neho mohli spoľahnúť
Na čo sa môžete tešiť u NAJzamestnávateľa
Slovenská sporiteľňa ponúka mnoho benefitov, ako napr.:
- zamestnanci nás vnímajú Top zamestnávateľa a trh ako Banku roka
- sme tím, ktorý má svoje hodnoty, cíti, vidí a počuje
- 5 dní voľna navyše pre každého zamestnanca a plus dni voľna pri rôznych životných situáciách
- flexibilný pracovný čas
- 100% príspevok na stravovanie a rôzne iné príspevky
- možnosť zúčastniť sa nadštandardnej zdravotnej prehliadky
- benefity ako parkovanie, autoumývareň, rýchločistareň a masáže priamo na pracovisku
- sme ľudskí, záleží nám na prostredí, v ktorom žijeme a preto sa venujeme dobrovoľníctvu
A čo ďalej
Našli sa v tejto práci? V tom prípade nám určite pošlite Váš štruktúrovaný životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Snažíme sa všetkých kandidátov čo najskôr informovať o stave výberového konania, preto sa Vám najneskôr do 3 týždňov ozveme. Čaká Vás stretnutie s budúcim nadriadeným a zástupcom Ľudských vzťahov Slovenskej sporiteľne.
Kontaktné údaje:
ID: 3104998
Megjelentetés dátuma: 16.6.2017
2017-06-16
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Office manager, Recepčná Cég: Slovenská sporiteľňa, a.s.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.