Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Špecialista pre verejné obstarávanie
SLOVCLEAN a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
1.5.2023
1.5.2023
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 - 1 700 EUR/mesiacTPP: 1300€+ osobné ohodnotenie do výšky 300€/mesačne v závislosti od skúseností, SZČO: 1700€+ osobné ohodnotenie do výšky 300€/mesačne v závislosti od skúseností
1 300 - 1 700 EUR/mesiacTPP: 1300€+ osobné ohodnotenie do výšky 300€/mesačne v závislosti od skúseností, SZČO: 1700€+ osobné ohodnotenie do výšky 300€/mesačne v závislosti od skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• aktívne sledovanie vestníka verejného obstarávania, vyhľadávanie oznámení o verejnom obstarávaní, ich vyhodnocovanie
• príprava, spracovanie a kompletizácia ponúk v zmysle súťažných podkladov vo verejnom obstarávaní
• podávanie projektov cez elektronické systémy, monitoring tendrov a výziev v SR, ČR a v zahraničí
• iná administratívna činnosť pri príprave podkladov k verejným obstarávaniam a výberovým konaniam, zapisovanie zápisníc, preklady do anglického jazyka
• odborné a komplexné spracovanie cenových ponúk na základe konkrétnych požiadaviek verejného obstarávateľa, obstarávateľa a klienta, resp. potenciálneho klienta (súkromný sektor)
• podpora obchodného oddelenia, zabezpečenie požadovaných podkladov a dokumentov v tendroch, resp. vo výberových konaniach, registrácia spoločnosti na nákupných portáloch
• aktívna práca so systémom CRM, plnenie klientskej databázy, pravidelné vypracovávanie obchodných reportov
• plnenie operatívnych úloh podľa pokynov nadriadeného
• príprava, spracovanie a kompletizácia ponúk v zmysle súťažných podkladov vo verejnom obstarávaní
• podávanie projektov cez elektronické systémy, monitoring tendrov a výziev v SR, ČR a v zahraničí
• iná administratívna činnosť pri príprave podkladov k verejným obstarávaniam a výberovým konaniam, zapisovanie zápisníc, preklady do anglického jazyka
• odborné a komplexné spracovanie cenových ponúk na základe konkrétnych požiadaviek verejného obstarávateľa, obstarávateľa a klienta, resp. potenciálneho klienta (súkromný sektor)
• podpora obchodného oddelenia, zabezpečenie požadovaných podkladov a dokumentov v tendroch, resp. vo výberových konaniach, registrácia spoločnosti na nákupných portáloch
• aktívna práca so systémom CRM, plnenie klientskej databázy, pravidelné vypracovávanie obchodných reportov
• plnenie operatívnych úloh podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti a v mladom dynamickom kolektíve
- odborné školenia, jazykové kurzy
- multisport karta
- firemné akcie a teambuildingy
- odborné školenia, jazykové kurzy
- multisport karta
- firemné akcie a teambuildingy
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás ponuka zaujala, zašlite nám svoje CV v Slovenskom jazyku. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadovanú prax. Za pochopenie Vám vopred ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
verejného obstarávania
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- PODMIENKA! prax minimálne 2 na verejnom obstarávaní
- skúsenosti s prípravou cenových ponúk, alebo prácou na obchodnom oddelení
- skúsenosti s prípravou cenových ponúk, alebo prácou na obchodnom oddelení
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša spoločnosť pôsobí na slovenskom trhu upratovacích služieb od roku 2005. Už osemnásť rokov poskytujeme našim klientom z najrôznejších oblastí profesionálne cleaningové služby. Našimi zákazníkmi sú veľké výrobné podniky, nevýrobné spoločnosti, obchodné centrá, administratívne komplexy, hotely či nemocnice.
Komplexné upratovanie vrátane špeciálnych prác, housekeepingu a doplnkové služby – to je naše portfólio, ktoré poskytujeme prostredníctvom ôsmich regionálnych zastúpení v rámci celého Slovenska. V súčasnosti pracujeme pre viac ako 200 zákazníkov, staráme sa o 2 500 objektov a čistíme a upratujeme plochy s rozlohou asi 22 500 000 m2.
Komplexné upratovanie vrátane špeciálnych prác, housekeepingu a doplnkové služby – to je naše portfólio, ktoré poskytujeme prostredníctvom ôsmich regionálnych zastúpení v rámci celého Slovenska. V súčasnosti pracujeme pre viac ako 200 zákazníkov, staráme sa o 2 500 objektov a čistíme a upratujeme plochy s rozlohou asi 22 500 000 m2.
ID: 1415181
Megjelentetés dátuma: 4.4.2023
2023-04-04
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Špecialista verejného obstarávania Cég: SLOVCLEAN a.s.
Alapbér (bruttó): 1 300 EUR/mesiac