Pracovník technickej podpory

Slovanet, a.s.

Miesto práce
Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
750 EUR/mesiac+ polročné bonusy, realizačné alebo mimoriadne odmeny, príspevok zamestnávateľa na 3. pilier a široké spektrum zamestnaneckých benefitov

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

1. Poskytuje technickú podporu zákazníkom telefonickou a mailovou formou.
2. Aktívne reaguje na zákaznícke požiadavky technického charakteru (nefunkčnosť a výpadky internetu, televízie a ostatných služieb).
3. Pracuje v internom informačnom systéme (zakladá, upravuje a ukončuje užívateľské služby zákazníkov).
4. Zadáva a koordinuje prácu externých technikov v teréne.
5. Vykonávanú prácu koordinuje s kolegami ostatných oddelení (fakturačné oddelenie, oddelenie služieb zákazníkom, technický úsek).

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca pre stabilnú internetovú a telco spoločnosť s 20-ročným pôsobením na trhu,
  • možnosť odborného rastu a prístupu k najnovším technológiám - skvelý odrazový mostík na začatie kariéry v IT,
  • práca v mladom kolektíve,
  • zamestnanecké benefity - príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie (3.pilier), príspevky na dovolenku, kultúrne a športové aktivity, dni voľna navyše (sickday, fitday, životné a pracovné jubileá), životné a úrazové poistenie, zľavnené produkty (internet, káblovka), spoločné teambuildingové akcie, atď.
  • možnosť pracovať z domu 2 dni v týždni

Informácie o výberovom konaní

Svoju žiadosť spolu so životopisom posielajte prosím na e-mailovú adresu [email protected].
Kandidáti s v životopise uvedenými predpokladmi na zastávanie tejto pracovnej pozície budú pozvaní na osobný pohovor.
Ostatným uchádzačom ďakujeme za záujem, bohužiaľ nedokážeme odpovedať všetkým uchádzačom.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT, elektrotech.

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Administrácia LAN/WAN - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Kvalifikačné požiadavky:
  • SŠ s maturitou príp. VŠ
  • základné odborné znalosti z oblasti IT a telekomunikačných služieb
  • základný prehľad v internetovej oblasti - typy pripojenia na internet, e-mail, www, koax TV, IPTV, VoIP
  • znalosť práce s OS Windows a programami MS Office
  • znalosť AJ so schopnosťou telefonickej a mailovej komunikácie so zákazníkom je výhodou (nie podmienkou)
  • skúsenosti z oblasti poskytovania technickej podpory resp. služieb zákazníkom sú výhodou.

Osobnostné predpoklady:
  • zrozumiteľný a slušný prejav v telefonickom kontakte so zákazníkom,
  • komunikačné zručnosti,
  • schopnosť pružne reagovať na požiadavky klientov,
  • zodpovednosť,
  • odolnosť voči stresu a záťaži,
  • schopnosť spolupracovať, resp. pracovať v tíme,
  • ochota učiť sa nové veci.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Slovanet je slovenská firma, v ktorej môžeš stále stretnúť jej zakladateľov a súčasných majiteľov. Vďaka tomu ponúka nenapodobiteľnú atmosféru, s ľudským prístupom a priateľskými vzťahmi.

Sme jedným z najväčších telekomunikačných operátorov na Slovensku. Na trhu pôsobíme viac ako 20 rokov. Hoci firma vznikla ako hŕstka nadšencov, dnes má takmer 300 zamestnancov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Lenka Ludvíková
E-mail: poslať životopis
ID: 3759931  Megjelentetés dátuma: 6.12.2021  Alapbér (bruttó): 750 EUR/mesiac