Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Pracovník technickej podpory
Slovanet, a.s.
Miesto práce
Trenčín
Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
750 EUR/mesiac+ polročné bonusy, realizačné alebo mimoriadne odmeny, príspevok zamestnávateľa na 3. pilier a široké spektrum zamestnaneckých benefitov
750 EUR/mesiac+ polročné bonusy, realizačné alebo mimoriadne odmeny, príspevok zamestnávateľa na 3. pilier a široké spektrum zamestnaneckých benefitov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
1. Poskytuje technickú podporu zákazníkom telefonickou a mailovou formou.
2. Aktívne reaguje na zákaznícke požiadavky technického charakteru (nefunkčnosť a výpadky internetu, televízie a ostatných služieb).
3. Pracuje v internom informačnom systéme (zakladá, upravuje a ukončuje užívateľské služby zákazníkov).
4. Zadáva a koordinuje prácu externých technikov v teréne.
5. Vykonávanú prácu koordinuje s kolegami ostatných oddelení (fakturačné oddelenie, oddelenie služieb zákazníkom, technický úsek).
2. Aktívne reaguje na zákaznícke požiadavky technického charakteru (nefunkčnosť a výpadky internetu, televízie a ostatných služieb).
3. Pracuje v internom informačnom systéme (zakladá, upravuje a ukončuje užívateľské služby zákazníkov).
4. Zadáva a koordinuje prácu externých technikov v teréne.
5. Vykonávanú prácu koordinuje s kolegami ostatných oddelení (fakturačné oddelenie, oddelenie služieb zákazníkom, technický úsek).
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca pre stabilnú internetovú a telco spoločnosť s 20-ročným pôsobením na trhu,
- možnosť odborného rastu a prístupu k najnovším technológiám - skvelý odrazový mostík na začatie kariéry v IT,
- práca v mladom kolektíve,
- zamestnanecké benefity - príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie (3.pilier), príspevky na dovolenku, kultúrne a športové aktivity, dni voľna navyše (sickday, fitday, životné a pracovné jubileá), životné a úrazové poistenie, zľavnené produkty (internet, káblovka), spoločné teambuildingové akcie, atď.
- možnosť pracovať z domu 2 dni v týždni
Informácie o výberovom konaní
Svoju žiadosť spolu so životopisom posielajte prosím na e-mailovú adresu [email protected].
Kandidáti s v životopise uvedenými predpokladmi na zastávanie tejto pracovnej pozície budú pozvaní na osobný pohovor.
Ostatným uchádzačom ďakujeme za záujem, bohužiaľ nedokážeme odpovedať všetkým uchádzačom.
Kandidáti s v životopise uvedenými predpokladmi na zastávanie tejto pracovnej pozície budú pozvaní na osobný pohovor.
Ostatným uchádzačom ďakujeme za záujem, bohužiaľ nedokážeme odpovedať všetkým uchádzačom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
IT, elektrotech.
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Administrácia LAN/WAN - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Administrácia LAN/WAN - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kvalifikačné požiadavky:
Osobnostné predpoklady:
- SŠ s maturitou príp. VŠ
- základné odborné znalosti z oblasti IT a telekomunikačných služieb
- základný prehľad v internetovej oblasti - typy pripojenia na internet, e-mail, www, koax TV, IPTV, VoIP
- znalosť práce s OS Windows a programami MS Office
- znalosť AJ so schopnosťou telefonickej a mailovej komunikácie so zákazníkom je výhodou (nie podmienkou)
- skúsenosti z oblasti poskytovania technickej podpory resp. služieb zákazníkom sú výhodou.
Osobnostné predpoklady:
- zrozumiteľný a slušný prejav v telefonickom kontakte so zákazníkom,
- komunikačné zručnosti,
- schopnosť pružne reagovať na požiadavky klientov,
- zodpovednosť,
- odolnosť voči stresu a záťaži,
- schopnosť spolupracovať, resp. pracovať v tíme,
- ochota učiť sa nové veci.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovanet je slovenská firma, v ktorej môžeš stále stretnúť jej zakladateľov a súčasných majiteľov. Vďaka tomu ponúka nenapodobiteľnú atmosféru, s ľudským prístupom a priateľskými vzťahmi.
Sme jedným z najväčších telekomunikačných operátorov na Slovensku. Na trhu pôsobíme viac ako 20 rokov. Hoci firma vznikla ako hŕstka nadšencov, dnes má takmer 300 zamestnancov.
Sme jedným z najväčších telekomunikačných operátorov na Slovensku. Na trhu pôsobíme viac ako 20 rokov. Hoci firma vznikla ako hŕstka nadšencov, dnes má takmer 300 zamestnancov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 3759931
Megjelentetés dátuma: 6.12.2021
2021-12-06
Régió: Trenčín Pozíció: Helpdesk operátor, Telefonický operátor Cég: Slovanet, a.s.
Alapbér (bruttó): 750 EUR/mesiac