Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Pracovník technickej podpory
Slovanet, a.s.
Miesto práce
Štefánikova 19, okres Trenčín
Štefánikova 19, okres Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
1. Poskytuje technickú podporu zákazníkom spoločnosti.
2. Aktívne reaguje na požiadavky a priania zákazníkov v technickej oblasti kompletného portfólia poskytovaných služieb, odpovedá na e-mailové, písomné a telefonické otázky klientov.
3. Vedie evidenciu telefonických hovorov, technických problémov a otázok zákazníkov.
4. V rámci svojej kompetencie a schopností rieši problémy a požiadavky zákazníkov, ostatné veci deleguje na určených pracovníkov spoločnosti.
5. Zakladá, upravuje a ukončuje užívateľské služby.
6. Vykonávanú prácu koordinuje s kolegami ostatných oddelení (fakturačné oddelenie, oddelenie služieb zákazníkom, prevádzkový úsek).
8. Realizuje migráciu zákazníkov na iné služby po technickej stránke.
9. Zadáva a koordinuje prácu technikov v teréne.
2. Aktívne reaguje na požiadavky a priania zákazníkov v technickej oblasti kompletného portfólia poskytovaných služieb, odpovedá na e-mailové, písomné a telefonické otázky klientov.
3. Vedie evidenciu telefonických hovorov, technických problémov a otázok zákazníkov.
4. V rámci svojej kompetencie a schopností rieši problémy a požiadavky zákazníkov, ostatné veci deleguje na určených pracovníkov spoločnosti.
5. Zakladá, upravuje a ukončuje užívateľské služby.
6. Vykonávanú prácu koordinuje s kolegami ostatných oddelení (fakturačné oddelenie, oddelenie služieb zákazníkom, prevádzkový úsek).
8. Realizuje migráciu zákazníkov na iné služby po technickej stránke.
9. Zadáva a koordinuje prácu technikov v teréne.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca pre stabilnú internetovú a telco spoločnosť s 20-ročným pôsobením na trhu,
- práca v mladom kolektíve,
- možnosť odborného rastu a prístupu k najnovším technológiám,
- zamestnanecké benefity - príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie (3.pilier), príspevky na dovolenku, kultúrne a športové aktivity, dni voľna navyše (sickday, fitday, životné a pracovné jubileá), životné a úrazové poistenie, zľavnené produkty (internet, káblovka), spoločné teambuildingové akcie, atď.
Informácie o výberovom konaní
Kandidáti, ktorí budú vyhovovať požiadavkám, budú pozvaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Expert
Microsoft Windows - Pokročilý
Administrácia LAN/WAN - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Expert
Microsoft Windows - Pokročilý
Administrácia LAN/WAN - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kvalifikačné požiadavky:
Osobnostné predpoklady:
- SŠ s maturitou príp. VŠ 1.stupňa
- základné odborné znalosti z oblasti IT a telekomunikačných služieb a techniky
- prehľad v internetovej oblasti - typy pripojenia na internet, e-mail, www, koax TV, IPTV, VoIP
- znalosť práce s OS Windows a programami MS Office
- znalosť AJ so schopnosťou aktívnej telefonickej a mailovej komunikácie so zákazníkom je výhodou
- skúsenosti z oblasti poskytovania technickej podpory resp. služieb zákazníkom sú výhodou.
Osobnostné predpoklady:
- zrozumiteľný a slušný prejav v telefonickom kontakte so zákazníkom,
- komunikačné zručnosti,
- odolnosť voči stresu a záťaži,
- flexibilita, operatívnosť – schopnosť pružne reagovať na požiadavky klientov,
- zodpovednosť,
- schopnosť spolupracovať, resp. pracovať v tíme,
- ochota učiť sa nové veci.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovanet je slovenská firma, v ktorej môžeš stále stretnúť jej zakladateľov a súčasných majiteľov. Vďaka tomu ponúka nenapodobiteľnú atmosféru, s ľudským prístupom a priateľskými vzťahmi.
Sme jedným z najväčších telekomunikačných operátorov na Slovensku. Na trhu pôsobíme viac ako 20 rokov. Hoci firma vznikla ako hŕstka nadšencov, dnes má takmer 300 zamestnancov.
Sme jedným z najväčších telekomunikačných operátorov na Slovensku. Na trhu pôsobíme viac ako 20 rokov. Hoci firma vznikla ako hŕstka nadšencov, dnes má takmer 300 zamestnancov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 3262959
Megjelentetés dátuma: 7.12.2017
2017-12-07
Régió: okres Trenčín Pozíció: Helpdesk operátor Cég: Slovanet, a.s.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou