Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
IT administrátor
SLOVAKIA TRAVEL
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacod 1 300€, v závislosti na komplexnosti a skúsenostiach kandidáta
1 300 EUR/mesiacod 1 300€, v závislosti na komplexnosti a skúsenostiach kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
SLOVAKIA TRAVEL - organizácia, ktorej misiou je podpora rozvoja cestovného ruchu v Slovenskej republike a propagácia a prezentácia Slovenskej republiky v zahraničí a na Slovensku ako cieľovej krajiny cestovného ruchu, HĽADÁ SKÚSENÉHO IT ADMINISTRÁTORA ktorý bude zabezpečovať podporu užívateľom.
Hlavné zodpovednosti:
Poskytovanie podpory a servisu koncovým užívateľom na základe nahlásených problémov, otázok a požiadaviek, podpora pri nastavovaní HW a SW. Zabezpečovanie komunikácie s dodávateľskými spoločnosťami.
Zabezpečenie podpory v oblastiach:
• 1st level podpora užívateľov
• IT školenie nových zamestnancov
• nastavenie a podpora MS Exchange server
• podpora a konfigurácia O365 vr. desktopových aplikácií balíka Office
Onedrive, SharePoint, Teams a ďalších aplikácií
• správa Hardware a Software a príprava koncových ICT zariadenia
• podpora mobilných zariadení
• prvotná diagnostika a zaistenie opráv a porúch ICT zariadení u servisného partnera
• poradenstvo, konzultácie a školenia pre používateľov
• príprava a distribúcia dokumentov informačného typu a manuálov pre používateľov
Workplace
• dodržiavanie Lifecycle ICT zariadení, evidencia, distribúcia, výber nových modelov
• správa tlačových serverov, Aplikačných serverov a konkrétnych aplikácií u užívateľov, Dochádzkových systémov, Mzdového systému, Kamerových systémov
• dohľad nad dodržiavaním pravidiel práce s ICT
• komunikácia bezpečnostných rizík a tém smerom k užívateľom (rozširovanie znalostí užívateľov v otázkach IT bezpečnosti)
• odhaľovanie a riešenie incidentov spojených so zabezpečením riešenia pre HW a SW
• obsluha centrálnej poštovej schránky Service desku
• postúpenie dopytov a nevyriešených problémov na vyššiu úroveň podpory
Hlavné zodpovednosti:
Poskytovanie podpory a servisu koncovým užívateľom na základe nahlásených problémov, otázok a požiadaviek, podpora pri nastavovaní HW a SW. Zabezpečovanie komunikácie s dodávateľskými spoločnosťami.
Zabezpečenie podpory v oblastiach:
• 1st level podpora užívateľov
• IT školenie nových zamestnancov
• nastavenie a podpora MS Exchange server
• podpora a konfigurácia O365 vr. desktopových aplikácií balíka Office
Onedrive, SharePoint, Teams a ďalších aplikácií
• správa Hardware a Software a príprava koncových ICT zariadenia
• podpora mobilných zariadení
• prvotná diagnostika a zaistenie opráv a porúch ICT zariadení u servisného partnera
• poradenstvo, konzultácie a školenia pre používateľov
• príprava a distribúcia dokumentov informačného typu a manuálov pre používateľov
Workplace
• dodržiavanie Lifecycle ICT zariadení, evidencia, distribúcia, výber nových modelov
• správa tlačových serverov, Aplikačných serverov a konkrétnych aplikácií u užívateľov, Dochádzkových systémov, Mzdového systému, Kamerových systémov
• dohľad nad dodržiavaním pravidiel práce s ICT
• komunikácia bezpečnostných rizík a tém smerom k užívateľom (rozširovanie znalostí užívateľov v otázkach IT bezpečnosti)
• odhaľovanie a riešenie incidentov spojených so zabezpečením riešenia pre HW a SW
• obsluha centrálnej poštovej schránky Service desku
• postúpenie dopytov a nevyriešených problémov na vyššiu úroveň podpory
Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilné zázemie rozpočtovej organizácie
- možnosti osobného rozvoja a profesijného rastu
- malý kolektív, individuálny prístup
- rôznorodá činnosť
- týždenný pracovný čas 37,5 h
- 1 týždeň dovolenky navyše
- flexibilný pracovný čas
- možnosti osobného rozvoja a profesijného rastu
- malý kolektív, individuálny prístup
- rôznorodá činnosť
- týždenný pracovný čas 37,5 h
- 1 týždeň dovolenky navyše
- flexibilný pracovný čas
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
IT alebo technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
aspoň 3 roky na podobnej pozícii
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• všeobecný prehľad v oblastí počítačov, tlačiarní, sieťových zariadení a ďalších IT zariadení,
• aktívny prístup,
• samostatnosť,
• zodpovednosť a spoľahlivosť,
• dôslednosť ,
• ochota učiť sa nové veci
• aktívny prístup,
• samostatnosť,
• zodpovednosť a spoľahlivosť,
• dôslednosť ,
• ochota učiť sa nové veci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SLOVAKIA TRAVEL - je rozpočtovou organizáciou, ktorej misiou je podpora rozvoja cestovného ruchu v Slovenskej republike a propagácia a prezentácia Slovenskej republiky v zahraničí a na Slovensku ako cieľovej krajiny cestovného ruchu.
ID: 4056261
Megjelentetés dátuma: 28.3.2023
2023-03-28
Régió: Bratislava Pozíció: IT/Technical Support Specialist, Správca počítačovej siete Cég: SLOVAKIA TRAVEL
Alapbér (bruttó): 1 300 EUR/mesiac