Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
plný úväzok
Košice
1.1.2017
Na úseku rezidenčného zákazníckeho call centra v Košiciach hľadáme kolegu, ktorý bude:
- poskytovať metodickú podporu a poradenstvo vo zverenej oblasti predaja a služieb zákazníkom
- predkladať návrhy na zlepšenie ukazovateľov výkonnosti
- analyzovať a vyhodnocovať prevádzkové dáta
- zabezpečí implementáciu návrhov na optimalizáciu a zlepšenie
- monitorovať a analyzovať plnenie stanovených cieľov
- monitorovať kvalitu a efektívnosť práce vedúcich zamestnancov v oblasti predaja a služieb zákazníkom
- podporovať vedúcich zamestnancov v oblasti koučingu, tvorbe motivačných a antifluktuačných programov
- monitorovať prevádzku a navrhovať procesy na zlepšenie a zefektívnenie plnenia cieľov
Mám záujem
- poskytovať metodickú podporu a poradenstvo vo zverenej oblasti predaja a služieb zákazníkom
- predkladať návrhy na zlepšenie ukazovateľov výkonnosti
- analyzovať a vyhodnocovať prevádzkové dáta
- zabezpečí implementáciu návrhov na optimalizáciu a zlepšenie
- monitorovať a analyzovať plnenie stanovených cieľov
- monitorovať kvalitu a efektívnosť práce vedúcich zamestnancov v oblasti predaja a služieb zákazníkom
- podporovať vedúcich zamestnancov v oblasti koučingu, tvorbe motivačných a antifluktuačných programov
- monitorovať prevádzku a navrhovať procesy na zlepšenie a zefektívnenie plnenia cieľov
ID: 2821293
Megjelentetés dátuma: 22.11.2016
2016-11-22
Régió: Košice Pozíció: Coach, Databázový analytik, Manažér call centra, Supervízor call centra, Vedúci úseku predajne Cég: Slovak Telekom, a.s.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou pri osobnom pohovore