Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Pracovník zákazníckeho servisu / Operátor call centra
Informácie o pracovnom mieste
Miesto práce
Ivanka pri Dunaji
Ponúkaný plat (brutto)
990 EUR/mesiacMzdu tvorí 890,- € základ + 100,- € prémie vyplácané pravidelne mesačne.
Termín nástupu
ihneď alebo dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zaujíma Ťa svet prepravy expresných zásielok?
Do tímu zákazníckeho servisu hľadáme šikovnú posilu, ktorej úlohou bude najmä:
Pracovná doba: striedavo v čase 07:00 -15:30; a 09:30 - 18:00, zmeny sa striedajú obdeň. (Zákaznícka linka je pre zákazníkov dostupná v čase 7:00 - 18:00)
Pracovisko sa nachádza v logistickom centre Bratislava, čo je cca 2 km od Ivanky p.Dunaji, tesne pred začiatkom Bratislavy. Sme dostupní linkovými spojmi z BA a okolia, zastávka "Logistické centrum, Bratislava", spoj si ľahko vyhľadáte na www.cp.sk.
Mzda 990,- € brutto mesačne. Mzdu tvorí 890,- € základ + 100,- € prémie. Prémiová zložka mzdy je súčasťou mesačnej mzdy a je vyplácaná pravidelne každý mesiac.
Pozícia je obsadzovaná ako zástup na materskú/rodičovskú dovolenku.
Keďže sme väčšia spoločnosť, prestupy našich interných zamestnancov na podobné, či iné pozície sú niekedy možné.
Do tímu zákazníckeho servisu hľadáme šikovnú posilu, ktorej úlohou bude najmä:
- prijímanie telefonických a mailových objednávok
- podávanie informácií o poskytovaných službách
- vkladanie dát do databázy, nahrávanie objednávok, vybavovanie emailov
- mailová a telefonická komunikácia s odosielateľmi nedoručených zásielok za účelom ich doposlania
- spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti
- v rámci pracovného týždňa sa striedajú dni, kedy operátor obsluhuje iba telefónnu linku a dni, kedy vybavuje iba maily
- náplňou práce NIE je predaj po telefóne, telesales ani vyhľadávanie zákazníkov
Pracovná doba: striedavo v čase 07:00 -15:30; a 09:30 - 18:00, zmeny sa striedajú obdeň. (Zákaznícka linka je pre zákazníkov dostupná v čase 7:00 - 18:00)
Pracovisko sa nachádza v logistickom centre Bratislava, čo je cca 2 km od Ivanky p.Dunaji, tesne pred začiatkom Bratislavy. Sme dostupní linkovými spojmi z BA a okolia, zastávka "Logistické centrum, Bratislava", spoj si ľahko vyhľadáte na www.cp.sk.
Mzda 990,- € brutto mesačne. Mzdu tvorí 890,- € základ + 100,- € prémie. Prémiová zložka mzdy je súčasťou mesačnej mzdy a je vyplácaná pravidelne každý mesiac.
Pozícia je obsadzovaná ako zástup na materskú/rodičovskú dovolenku.
Keďže sme väčšia spoločnosť, prestupy našich interných zamestnancov na podobné, či iné pozície sú niekedy možné.
Zamestnanecké výhody, benefity
Výhody práce u nás:
- stabilná práca v renomovanej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou
- zmysluplná práca so zákazníkom
- práca v menšom, mladom a profesionálnom kolektíve
- zaškolenie priamo na pozícii
- stravné v hodnote 4 eurá formou stravovacej karty
- firemná jedáleň, kde chutne varia, je priamo v budove zamestnávateľa
- parkovanie pre zamestnancov v areáli spoločnosti zdarma
- dostupnosť diaľkovej dopravy
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás oslovila naša spoločnosť a pracovná pozícia, svoj životopis zašlite cez formulár nižšie, alebo na emailovú adresu [email protected], do predmetu správy uveďte názov pozície.
Vážime si záujem všetkých kandidátov, avšak iba vybraní kandidáti budú pozvaní na osobný pohovor, nekontaktujeme všetkých uchádzačov.
Vážime si záujem všetkých kandidátov, avšak iba vybraní kandidáti budú pozvaní na osobný pohovor, nekontaktujeme všetkých uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- minimálne SŠ vzdelanie
- Word, Excel – užívateľská znalosť
- prax s prácou obdobného typu - je výhodou
- strojopis - je výhodou
- príjemné vystupovanie a kultivovaný prejav
- silná orientácia na zákazníka, ústretovosť, ochota
- profesionálny a zodpovedný prístup k pracovným povinnostiam
- entuziastická povaha so živým záujmom o prácu a dianie vo firme
- podmienkou je aktívna komunikácia v angličtine na stredne pokročilej úrovni – v angličtine budete niekedy preberať informácie o zásielke, zisťovať čo zákazník potrebuje, písať maily a pod.; terminológia sa opakuje
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Slovak Parcel Service s.r.o. pôsobí na trhu expresných kuriérskych služieb od roku 1992. Už 30 rokov na Slovensku spolupracuje s americkou prepravnou spoločnosťou United Parcel Service (UPS). Od roku 2002 je majiteľom spoločnosti Slovak Parcel Service s.r.o. rakúska spoločnosť Post International Beteiligungs GmbH. Slovak Parcel Service s.r.o. disponuje modernou logistickou sieťou, ktorú tvorí 27 regionálnych pobočiek a doručovateľský vozový park, ktorý predstavuje viac ako 700 kuriérskych vozidiel. Spolu so sesterskou spoločnosťou Express One Slovakia s.r.o. je Slovak Parcel Service s.r.o. najväčším súkromným prepravcom expresných zásielok v SR.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 3970160
Megjelentetés dátuma: 18.9.2020
2020-09-18
Régió: Ivanka pri Dunaji Pozíció: Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Cég: Slovak Parcel Service s.r.o.
Alapbér (bruttó): 990 EUR/mesiac