Referent spracovania dát - prac. doba po týždňoch 06:00 - 14:30, 8:00 - 16:30 a 13:00 - 21:30

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Ivanka pri Dunaji
Ponúkaný plat (brutto)
1 005 EUR/mesiacMzdu tvorí 905,- € základ + 100,- € prémie vyplácané pravidelne mesačne.
Termín nástupu
čo najskôr, dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Zaujíma Ťa svet prepravy expresných zásielok? Do nášho tímu hľadáme šikovnú posilu, ktorá bude zabezpečovať najmä:
  • spracovávanie systémových zmien v zásielkach na základe mailových požiadaviek
  • vytváranie denných reportov a riešenie problémov z nich vyplývajúcich
  • komunikácia so zákazníkmi a so strediskami v rámci celého Slovenska – mailová, telefonická
  • archivovanie a vyhľadávanie preberacích a doručovacích hárkov v archíve
  • skenovanie dokumentov
  • tlač štítkov pre zmluvných zákazníkov
  • zadávanie dát do interného programu
  • kontrola správnosti vložených údajov
  • konvertovanie súborov

Pracovná doba: striedavo jeden týždeň 06:00 - 14:30; druhý 8:00 - 16:30, tretí 13:00 - 21:30. (Počas prvého mesiaca zaúčania je pracovná doba skôr ráno.)

Mzda: 1005,- € brutto mesačne. Mzdu tvorí 905,- € základ + 100,- € prémie.
Prémiová zložka mzdy je súčasťou mesačnej mzdy a je vyplácaná pravidelne každý mesiac.

Pracovisko: nachádzame sa v logistickom centre Bratislava, hneď za Bratislavou na Seneckej ceste 1, čo je asi 2 km pred Ivankou pri Dunaji. Sme dostupní aj hromadnou dopravou z Bratislavy a okolia, zastávka "Logistické centrum, Bratislava".

Zamestnanecké výhody, benefity

Výhody práce u nás:
  • stabilná práca v spoločnosti s dlhoročnou tradíciou,
  • dlhodobá perspektíva zamestnania,
  • práca v príjemnom a profesionálnom kolektíve,
  • stravné v hodnote 4 eurá nad rámec zákona, formou stravovacej karty,
  • chutná kantína priamo v budove zamestnávateľa,
  • parkovanie pre zamestnancov v areáli spoločnosti,
  • dostupnosť hromadnej dopravy

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás oslovila naša spoločnosť a pracovná pozícia, svoj profesijný životopis pošlite cez formulár nižšie, alebo na emailovú adresu [email protected], a do predmetu správy uveďte názov pozície.

Vážime si záujem všetkých, avšak iba vybraní uchádzači sú pozvaní na osobný pohovor.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • spoľahlivosť
  • zodpovednosť
  • znalosť strojopisu - výhodou
  • znalosť MS Excel - mierne pokročilý užívateľ

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Slovak Parcel Service s.r.o. pôsobí na trhu expresných kuriérskych služieb od roku 1992. Už 30 rokov na Slovensku spolupracuje s americkou prepravnou spoločnosťou United Parcel Service (UPS). Od roku 2002 je majiteľom spoločnosti Slovak Parcel Service s.r.o. rakúska spoločnosť Post International Beteiligungs GmbH. Slovak Parcel Service s.r.o. disponuje modernou logistickou sieťou, ktorú tvorí 27 regionálnych pobočiek a doručovateľský vozový park, ktorý predstavuje viac ako 700 kuriérskych vozidiel. Spolu so sesterskou spoločnosťou Express One Slovakia s.r.o. je Slovak Parcel Service s.r.o. najväčším súkromným prepravcom expresných zásielok v SR.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Adam Polakovič
E-mail: poslať životopis
ID: 3868822  Megjelentetés dátuma: 12.2.2020  Alapbér (bruttó): 1 005 EUR/mesiac