Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Asistentka riaditeľa
SLÁVIK & STELL s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1400
1400
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, technicky zameranú firmu v oblasti priemyselnej automatizácie, hľadáme samostatnú a zodpovednú kandidátku na pozíciu :
Asistentka riaditeľa
Cieľom pozície je operatívna podpora firmy nielen v administratívnej oblasti , ale tiež v oblasti finančnej agendy. Hľadáme samostatného a spoľahlivého človeka, ktorý má prirodzenú autoritu, schopnosť presadiť sa/presvedčiť v technicky orientovanej spoločnosti. Komunikuje jasne, prirodzene a je dostatočne flexibilný, avšak štruktúrovaný. Navyše dokáže uvažovať v súvislostiach a tento typ práce mu musí byť blízky.
Pracovná náplň a kompetencie:
-prijímanie telefónnych hovorov, uvádzanie návštev
-pomoc pri organizovaní stretnutí - občerstvenie, prezentačná technika…
-evidencia a distribúcia doručenej a odoslanej pošty
-správa a archivácia firemnej dokumentácie
-telefonická a e-mailová komunikácia s vnútorným a externým prostredím - úrady, materská spoločnosť v Nemecku
-príprava a kontrola podkladov k fakturácií
-práca s informačným systémom ERP
-podpora pri organizácií pracovných ciest - ubytovanie, doprava, vyúčtovanie
-poskytovanie administratívnej a organizačnej podpory pre manažment spoločnosti podľa potrieb
-starostlivosť o spoločné priestory -zasadačky, kuchynky a dohľad nad upratovaním a čistotou priestorov
Asistentka riaditeľa
Cieľom pozície je operatívna podpora firmy nielen v administratívnej oblasti , ale tiež v oblasti finančnej agendy. Hľadáme samostatného a spoľahlivého človeka, ktorý má prirodzenú autoritu, schopnosť presadiť sa/presvedčiť v technicky orientovanej spoločnosti. Komunikuje jasne, prirodzene a je dostatočne flexibilný, avšak štruktúrovaný. Navyše dokáže uvažovať v súvislostiach a tento typ práce mu musí byť blízky.
Pracovná náplň a kompetencie:
-prijímanie telefónnych hovorov, uvádzanie návštev
-pomoc pri organizovaní stretnutí - občerstvenie, prezentačná technika…
-evidencia a distribúcia doručenej a odoslanej pošty
-správa a archivácia firemnej dokumentácie
-telefonická a e-mailová komunikácia s vnútorným a externým prostredím - úrady, materská spoločnosť v Nemecku
-príprava a kontrola podkladov k fakturácií
-práca s informačným systémom ERP
-podpora pri organizácií pracovných ciest - ubytovanie, doprava, vyúčtovanie
-poskytovanie administratívnej a organizačnej podpory pre manažment spoločnosti podľa potrieb
-starostlivosť o spoločné priestory -zasadačky, kuchynky a dohľad nad upratovaním a čistotou priestorov
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
Technicky zameraná firma v oblasti priemyselnej automatizácie a robotizácie
Technicky zameraná firma v oblasti priemyselnej automatizácie a robotizácie
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-VŠ/SŠ vzdelanie + predošlé skúsenosti na obdobnej pozícii
- Dobré organizačné a komunikačné zručnosti
- Zodpovedný prístup, samostatnosť a spoľahlivosť
- Asertívna komunikácia, schopnosť argumentovať
- Uvažovanie v súvislostiach, schopnosť predvídať a hľadať riešenia
- Flexibilný prístup s orientáciou na ciele
- Aktívna komunikácia v NJ – slovom aj písmom
- Práca v programoch MS Office
- Spracovanie podkladov pre fakturáciu
- Dobré organizačné a komunikačné zručnosti
- Zodpovedný prístup, samostatnosť a spoľahlivosť
- Asertívna komunikácia, schopnosť argumentovať
- Uvažovanie v súvislostiach, schopnosť predvídať a hľadať riešenia
- Flexibilný prístup s orientáciou na ciele
- Aktívna komunikácia v NJ – slovom aj písmom
- Práca v programoch MS Office
- Spracovanie podkladov pre fakturáciu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SLÁVIK & STELL - Executive Search & Advisory - je poradenská spoločnosť pre oblasť ľudského kapitálu a Employer Branding.
Rozumieme tomu, že rozvoj biznisu je o skúsenostiach, zanietení a vytrvalosti ľudí, ktorí ho riadia. Záleží na tom, aby správni ľudia mali príležitosť pracovať pre správne spoločnosti, preto klientom pomáhame napredovať s našimi kandidátmi, ktorým dávame možnosť budovať svoju kariéru a prežívať svoj život na tom správnom mieste.
Rozumieme tomu, že rozvoj biznisu je o skúsenostiach, zanietení a vytrvalosti ľudí, ktorí ho riadia. Záleží na tom, aby správni ľudia mali príležitosť pracovať pre správne spoločnosti, preto klientom pomáhame napredovať s našimi kandidátmi, ktorým dávame možnosť budovať svoju kariéru a prežívať svoj život na tom správnom mieste.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3281045
Megjelentetés dátuma: 8.1.2018
2018-01-08
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Office manager, Špecialista fakturácie a platieb Cég: SLÁVIK & STELL s. r. o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1400