Facility Manager

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Bratislava

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Facility manager zabezpečuje dennú operatívu a bezproblémový chod objektov využívaných spoločnosťou v spolupráci s externými a internými dodávateľmi, dohliada na výkon upratovacieho servisu, vykonáva technický monitoring, údržbu a ostatných služieb nevyhnutných pre efektívne fungovanie nehnuteľností.


Pracovná náplň zahŕňa najmä:
- Priebežnú kontrolu objektov, pravidelné obhliadky (čistota, škody na majetku, mimoriadne udalosti)
- Zabezpečenie odstránenia závad a potrebných opráv
- Monitoring kľúčových TZB, dohľad nad meraním odberov energií, analýza trendov, návrhy súvisiacich technických opatrení
- Zabezpečenie plánu kontrol a revízií, údržby a skúšok technologického zariadenia budov, ktorých súčasťou sú dátove centrá, (záložné zdroje, generátory, chladenie, VZT)
- Riadenie malého technického teamu, kontrola prác a výkonu dodávateľov - najmä údržby, upratovacej spoločnosti a dodávateľov zabezpečujúcich revízie, opravy a pod., manažment dodávateľov a dodávateľských vzťahov
- Riešenie poistných udalostí, podpora a súčinnosť pri agende PO a BOZP, komunikácia so štátnymi orgánmi (polícia, hasiči, MÚ odbor životného prostredia a iné)
- Príprava ročných prevádzkových rozpočtov a podkladov do mesačných reportov, spolupráca pri príprave plánovaných investícií

Mzdové podmienky (brutto)

2 200 EUR/mesiacFinálna ponuka závisí od skúseností a seniority kandidáta.

Zamestnanecké výhody, benefity

Stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
Príspevok na dôchodkové sporenie
Súkromná zdravotná starostlivosť
25 dní práceneschopnosti za rok
Multisport karta
Hard a soft skills tréningy...

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- skúsenosť na podobnej pozícii ( 5 rokov )
- aktívny vodič
- vynikajúce komunikačné a organizačné schopnost
- samostatnosť a flexibilita
- zodpovednosť
- proaktívny prístup
- vynikajúci time management a zvládanie stresových situácií
- aktívna komunikácia v angličtine je nevyhnutná

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Nexi is European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets. Nexi Group provides its services in over 25 countries, and also operates through its subsidiaries in Austria, Croatia, Czech Republic, Germany, Greece, Romania, Serbia, Slovakia, Hungary and South Africa. The company also has branches in Belgium and the Netherlands, and representation offices in the UK and Poland.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Jennifer Farkašová Beneová
E-mail: poslať životopis
ID: 3871017  Megjelentetés dátuma: 2.4.2020  Alapbér (bruttó): 2 200 EUR/mesiac