Asistentka

SEITEQ s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 000 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- evidencia prichádzajúcej a odchádzajúcej pošty,
- vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie,
- vedenie administratívy - spracovanie dát, zápisy z porád, tvorba dokumentov, korešpondencia,
- ďalšie administratívne činnosti podľa pokynov konateľa spoločnosti,
- vedenie pokladne,
- nákup spotrebného materiálu a občerstvenia (kancelársky materiál, káva, čaj, ovocie),
- príprava drobného občerstvenia (káva, čaj, voda, pochutiny),
- komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi,
- prijímanie a uvádzanie klientov a návštev,
- zabezpečenie pripravenosti zasadacích priestorov,
- priebežné udržiavanie čistoty v priestoroch kuchynky.

Zamestnanecké výhody, benefity

- vytvárame príjemné pracovné prostredie, so super kolektívom,
- ponúkame stabilnú prácu na trvalý pracovný pomer a motivujúce finančné ohodnotenie,
- pravidelne organizujeme rôzne firemné aktivity a teambuildingy,
- organizujeme jazykové kurzy a rôzne typy školení, čím rozvíjame potenciál našich zamestnancov,
- posktytneme firemný mobilný telefón,
- môžete u nás počítať s ovocnými dňami,
- ako aj s výbornou adresou pracoviska.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Spoločnosť poskytuje svoje služby aj v ochrane majetku osôb, šifrovej ochrany, informačnej bezpečnosti ako aj tvorby softvéru na mieru a zabezpečenia špecializovaného hardvéru na spracovanie utajovaných písomností.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Príjemné vystupovanie a komunikácia
- Spoľahlivosť
- Ochota učiť sa
- Aktívny prístup k riešeniu problémov
- Schopnosť efektívne organizovať svoju prácu
- Ekonomické vzdelanie výhodou
- Znalosť práce na PC (Word, Excel)
- Komunikatívnosť, zodpovednosť, samostatnosť, dôslednosť, lojálnosť
- Prax na pozíciach ako asistentka, osobná asistentka, sekretárka, office managerka, alebo v ekonomickej oblasti je veľkou výhodou nie však podmienkou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

SEITEQ = Service Excellence in Technologies
Spoločnosť Seiteq, s.r.o., je poskytovateľom komplexných služieb v oblasti ľudských zdrojov a informačných technológií.
Naša spoločnosť Seiteq, s.r.o., bola založená v roku 2009 na Slovensku. Rokmi sme sa vyprofilovali na špecializovanú personálnu spoločnosť v oblasti recruitingu, outsourcingu a podpory projektov. V súčasnosti poskytujeme riešenia pre mnohých našich klientov z IT, technických a technologických oblastí, pre ktorých sme sa stali dôveryhodným partnerom a poradcom v podnikaní. Za našimi výsledkami sú pevné vzťahy a tvrdá práca, ktorá viedla Seiteq k rozšíreniu pôsobenia v ďalších krajinách Európy.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 3792247  Megjelentetés dátuma: 25.11.2020  Alapbér (bruttó): 900 EUR/mesiac