Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Assistance Center Supervisor
SCANIA SLOVAKIA s.r.o.
Miesto práce
Bratislavský kraj, okres Senec
Bratislavský kraj, okres Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Organise, maintain, monitor the shift-plan including daily planning and attendance
• In case of holidays, high level of calls and queue act as service coordinator
• Support, guide and coach service coordinators in their daily operation and take difficult cases if necessary
• Monitor case quality and give feedback to service coordinators with the aim to create improvements
• Monitor and control closing of complaints in a timely manner
• Handle complaints according to established process, proposing solutions and actions and if necessary present to centre manager for referee decision
• Actively participate in the SRS process support service coordinators with SRS and make sure all participate
• Responsible for the introduction of new service coordinators including planning and program
• Responsible within the centre for training in processes, procedures and systems such as SES, common practice, complaints handling, uniform invoicing or any other relevant procedure.
• TMS administrator including responsibility for monitoring progress of required training
• Stand in when the centre manager is not in the office
• In case of holidays, high level of calls and queue act as service coordinator
• Support, guide and coach service coordinators in their daily operation and take difficult cases if necessary
• Monitor case quality and give feedback to service coordinators with the aim to create improvements
• Monitor and control closing of complaints in a timely manner
• Handle complaints according to established process, proposing solutions and actions and if necessary present to centre manager for referee decision
• Actively participate in the SRS process support service coordinators with SRS and make sure all participate
• Responsible for the introduction of new service coordinators including planning and program
• Responsible within the centre for training in processes, procedures and systems such as SES, common practice, complaints handling, uniform invoicing or any other relevant procedure.
• TMS administrator including responsibility for monitoring progress of required training
• Stand in when the centre manager is not in the office
Zamestnanecké výhody, benefity
Work in an international company
Education, training
Education, training
Informácie o výberovom konaní
Please send us your CV Slovak and English languages
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
technical
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Poľský jazyk - Expert (C2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Minimum 5 years work experience preferably from the trucking or equivalent industry
Customer service and experience
Very good verbal and written knowledge in Polish, English, Slovak language
Advantage Hungarian language
Good IT knowledge and experience
Customer service and experience
Very good verbal and written knowledge in Polish, English, Slovak language
Advantage Hungarian language
Good IT knowledge and experience
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Scania patrí k lídrom na trhu nákladných vozidiel na Slovensku.
Dodáva na náš trh ťažké nákladné vozidlá (nad 18t), diaľkové i mestské autobusy. Okrem predaja nových vozidiel, servisnej činnosti a predaja náhradných dielcov poskytuje spoločnosť ešte celý rad ďalších služieb, medzi ktoré patria predaj jazdených vozidiel, prenájom vozidiel, servisné zmluvy, nepretržitá servisná asistenčná služba a ďalšie.
Dodáva na náš trh ťažké nákladné vozidlá (nad 18t), diaľkové i mestské autobusy. Okrem predaja nových vozidiel, servisnej činnosti a predaja náhradných dielcov poskytuje spoločnosť ešte celý rad ďalších služieb, medzi ktoré patria predaj jazdených vozidiel, prenájom vozidiel, servisné zmluvy, nepretržitá servisná asistenčná služba a ďalšie.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
Kontakt
ID: 2754145
Megjelentetés dátuma: 18.11.2016
2016-11-18
Régió: Bratislavský kraj, okres Senec Pozíció: Office manager Cég: SCANIA SLOVAKIA s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou