Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Junior compliance špecialista pre jednu z najväčších svetových bánk
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Dohodou.
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chceš budovať svoju kariéru v compliance v jednej z najväčších svetových bánk? Ako junior špecialista budeš zodpovedať primárne za otázky finančnej bezpečnosti a budeš mať možnosť rozvíjať sa v ďalších oblastiach compliance. Medzi Tvoje úlohy bude patriť:
- udržiavanie interných postupov a procesov v súlade so skupinovými štandardmi
- spolupráca na implementácii nových procesov v rámci finančnej bezpečnosti
- due dilligence obchodných partnerov
- pravidelné kontroly týkajúce sa finančnej bezpečnosti v rámci skupiny
- preverovanie podozrivých transakcií
- validácia vysokorizikových klientov
- komunikácia s finančnými inštitúciami
Zamestnanecké výhody, benefity
- ročný bonus
- 5 dní dovolenky navyše
- cafeteria systém benefitov
- možnosť kariérneho rozvoja
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Bankovníctvo, peňažníctvo
Našim klientom je jedna z najväčších svetových bánk.
Našim klientom je jedna z najväčších svetových bánk.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Prax na pozícii/v oblasti
Compliance
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- minimálne ročná prax v compliance v banke/finančnej inštitúcii
- prehľad v problematike AML, KYC
- výborná znalosť angličtiny (min.B2)
- ekonomické vzdelanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska.
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na našej webovej stránke.
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska.
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na našej webovej stránke.
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!
Kontakt
ID: 3235096
Megjelentetés dátuma: 7.11.2017
2017-11-07
Régió: Bratislava Pozíció: Compliance špecialista, Finančný analytik, Risk specialist Cég: S&you by SYNERGIE
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.