Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Customer Support Engineer
Axians Slovakia s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
1.7.2021/dohodou
1.7.2021/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiacHorná hranica mzdy bude závisieť od reálnych skúsenosti a znalostí uchádzača. Po skončení skúšobnej doby odmeňovanie podľa interných smerníc - nastavená variabilná zložka mzdy.
1 400 EUR/mesiacHorná hranica mzdy bude závisieť od reálnych skúsenosti a znalostí uchádzača. Po skončení skúšobnej doby odmeňovanie podľa interných smerníc - nastavená variabilná zložka mzdy.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Naša spoločnosť hľadá nového kolegu na pozíciu "Customer Support Engineer" na poskytovanie servisu pre našich klientov - veľké nadnárodné a lokálne spoločnosti, v oblasti inštalácie, podpory a údržby infraštruktúry.
Hlavné činnosti a zodpovednosti:
1) Poskytovanie podpory užívateľom pri prevádzke softvérového a hardvérového vybavenia, zber a evidencia požiadaviek na zmeny.
2) Inštalácia, podpora a údržba infraštruktúry v prostredí zákazníka.
3) Riešenie bežných denných problémov užívateľov (zablokované kontá, problémy s tlačiarňami, atď.).
4) Inštalácia a aktualizácia licencovaného softvéru, vedenie dokumentáciu.
5) Spolupráca s kolegami a zahraničnými podpornými centrami zákazníkov.
6) Vedenie dokumentácie a reporting servisných zásahov.
Hlavné činnosti a zodpovednosti:
1) Poskytovanie podpory užívateľom pri prevádzke softvérového a hardvérového vybavenia, zber a evidencia požiadaviek na zmeny.
2) Inštalácia, podpora a údržba infraštruktúry v prostredí zákazníka.
3) Riešenie bežných denných problémov užívateľov (zablokované kontá, problémy s tlačiarňami, atď.).
4) Inštalácia a aktualizácia licencovaného softvéru, vedenie dokumentáciu.
5) Spolupráca s kolegami a zahraničnými podpornými centrami zákazníkov.
6) Vedenie dokumentácie a reporting servisných zásahov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Možnosť absolvovať viacero technických školení za danú oblasť.
Priateľská pracovná atmosféra, kultúra otvorenej komunikácie.
Stravovacie poukážky, pitný režim.
Oddychová a relaxačná zóna.
Flexibilný pracovný čas.
Kontinuálne vzdelávanie.
Fitness program MultiSport.
Zamestnanecké a športové podujatia.
Notebook a mobilný telefón.
Family Package - zvýhodnené balíky služieb mobilného operátora pre rodinných príslušníkov.
Priateľská pracovná atmosféra, kultúra otvorenej komunikácie.
Stravovacie poukážky, pitný režim.
Oddychová a relaxačná zóna.
Flexibilný pracovný čas.
Kontinuálne vzdelávanie.
Fitness program MultiSport.
Zamestnanecké a športové podujatia.
Notebook a mobilný telefón.
Family Package - zvýhodnené balíky služieb mobilného operátora pre rodinných príslušníkov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Administrácia Windows serverov - Základy
Administrácia LAN/WAN - Základy
Klient/server administrácia - Pokročilý
Administrácia LAN/WAN - Základy
Klient/server administrácia - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Servisného technika
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Technické a iné požiadavky na uchádzača:
1) Vzdialená alebo ONSITE podpora koncového používateľa (znalosť OS WIN, M365 - výhodou), vytváranie image pre hromadné inštalácie.
2) Správa a administrácia periférií, managed printing SW - SafeQ, Optimidoc, správa a podpora AV riešení a komunikačných platforiem.
3) Administrácia Windows serverov - základy (WIN server 20xx), základy AD, DNS.
4) Administrácia LAN/WAN - základy - preferované CISCO znalosti v oblasti networkingu, WiFi, TCP/IP protokol.
5) Break & FIX skúsenosti s analýzou a riešením HW problémov koncový používateľ, serverové zariadenia.
6) Samostatnosť, zodpovedný prístup.
7) Dobré komunikačné schopnosti, príjemné vystupovanie.
1) Vzdialená alebo ONSITE podpora koncového používateľa (znalosť OS WIN, M365 - výhodou), vytváranie image pre hromadné inštalácie.
2) Správa a administrácia periférií, managed printing SW - SafeQ, Optimidoc, správa a podpora AV riešení a komunikačných platforiem.
3) Administrácia Windows serverov - základy (WIN server 20xx), základy AD, DNS.
4) Administrácia LAN/WAN - základy - preferované CISCO znalosti v oblasti networkingu, WiFi, TCP/IP protokol.
5) Break & FIX skúsenosti s analýzou a riešením HW problémov koncový používateľ, serverové zariadenia.
6) Samostatnosť, zodpovedný prístup.
7) Dobré komunikačné schopnosti, príjemné vystupovanie.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Axians Slovakia je súčasťou globálnej siete značiek spoločnosti VINCI Energies pre ICT riešenia. Axians podporuje svojich zákazníkov - spoločnosti zo súkromného sektora, organizácie verejného sektora, operátorov a poskytovateľov služieb - pri rozvoji ich infraštruktúr a digitálnych riešení. Na tento účel Axians ponúka komplexnú škálu ICT riešení a služieb zahŕňajúcich podnikové aplikácie a dátovú analytiku, podnikové siete a digitálne pracoviská, dátové centrá a cloudové služby, telekomunikačnú infraštruktúru a kybernetickú bezpečnosť. Špecializované konzultačné, dizajnérske, integračné a servisné tímy spoločnosti Axians vyvíjajú riešenia digitálnej transformácie na mieru, ktoré prispievajú k úspešným obchodným výsledkom jej zákazníkov.
2022: Tržby 3,3 mld. Eur // 14.000 zamestnancov // 35 krajín
www.axians.sk ǀ www.axians.com
2022: Tržby 3,3 mld. Eur // 14.000 zamestnancov // 35 krajín
www.axians.sk ǀ www.axians.com
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontakt
ID: 4094662
Megjelentetés dátuma: 2.6.2021
2021-06-02
Régió: Bratislava Pozíció: IT/Technical Support Specialist, Servisný inžinier, Servisný technik, Správca informačného systému Cég: Axians Slovakia s.r.o.
Alapbér (bruttó): 1 400 EUR/mesiac