Customer Support Engineer

Axians Slovakia s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
1.7.2021/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiacHorná hranica mzdy bude závisieť od reálnych skúsenosti a znalostí uchádzača. Po skončení skúšobnej doby odmeňovanie podľa interných smerníc - nastavená variabilná zložka mzdy.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Naša spoločnosť hľadá nového kolegu na pozíciu "Customer Support Engineer" na poskytovanie servisu pre našich klientov - veľké nadnárodné a lokálne spoločnosti, v oblasti inštalácie, podpory a údržby infraštruktúry.

Hlavné činnosti a zodpovednosti:
1) Poskytovanie podpory užívateľom pri prevádzke softvérového a hardvérového vybavenia, zber a evidencia požiadaviek na zmeny.
2) Inštalácia, podpora a údržba infraštruktúry v prostredí zákazníka.
3) Riešenie bežných denných problémov užívateľov (zablokované kontá, problémy s tlačiarňami, atď.).
4) Inštalácia a aktualizácia licencovaného softvéru, vedenie dokumentáciu.
5) Spolupráca s kolegami a zahraničnými podpornými centrami zákazníkov.
6) Vedenie dokumentácie a reporting servisných zásahov.

Zamestnanecké výhody, benefity

Možnosť absolvovať viacero technických školení za danú oblasť.
Priateľská pracovná atmosféra, kultúra otvorenej komunikácie.
Stravovacie poukážky, pitný režim.
Oddychová a relaxačná zóna.
Flexibilný pracovný čas.
Kontinuálne vzdelávanie.
Fitness program MultiSport.
Zamestnanecké a športové podujatia.
Notebook a mobilný telefón.
Family Package - zvýhodnené balíky služieb mobilného operátora pre rodinných príslušníkov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Administrácia Windows serverov - Základy
Administrácia LAN/WAN - Základy
Klient/server administrácia - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

Servisného technika

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Technické a iné požiadavky na uchádzača:
1) Vzdialená alebo ONSITE podpora koncového používateľa (znalosť OS WIN, M365 - výhodou), vytváranie image pre hromadné inštalácie.
2) Správa a administrácia periférií, managed printing SW - SafeQ, Optimidoc, správa a podpora AV riešení a komunikačných platforiem.
3) Administrácia Windows serverov - základy (WIN server 20xx), základy AD, DNS.
4) Administrácia LAN/WAN - základy - preferované CISCO znalosti v oblasti networkingu, WiFi, TCP/IP protokol.
5) Break & FIX skúsenosti s analýzou a riešením HW problémov koncový používateľ, serverové zariadenia.
6) Samostatnosť, zodpovedný prístup.
7) Dobré komunikačné schopnosti, príjemné vystupovanie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Axians Slovakia je súčasťou globálnej siete značiek spoločnosti VINCI Energies pre ICT riešenia. Axians podporuje svojich zákazníkov - spoločnosti zo súkromného sektora, organizácie verejného sektora, operátorov a poskytovateľov služieb - pri rozvoji ich infraštruktúr a digitálnych riešení. Na tento účel Axians ponúka komplexnú škálu ICT riešení a služieb zahŕňajúcich podnikové aplikácie a dátovú analytiku, podnikové siete a digitálne pracoviská, dátové centrá a cloudové služby, telekomunikačnú infraštruktúru a kybernetickú bezpečnosť. Špecializované konzultačné, dizajnérske, integračné a servisné tímy spoločnosti Axians vyvíjajú riešenia digitálnej transformácie na mieru, ktoré prispievajú k úspešným obchodným výsledkom jej zákazníkov.
2022: Tržby 3,3 mld. Eur // 14.000 zamestnancov // 35 krajín
www.axians.sk ǀ www.axians.com

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Dagmar Birošová
E-mail: poslať životopis
ID: 4094662  Megjelentetés dátuma: 2.6.2021  Alapbér (bruttó): 1 400 EUR/mesiac