Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Administratívny pracovník recepcie
Regus Business Centre Bratislava, s.r.o.
Miesto práce
Karadžičova 8/A, Bratislava
Karadžičova 8/A, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
podľa dohody
podľa dohody
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplňou práce tímu recepcie je zaistenie hladkého chodu biznis centra a klientskej podpory, predovšetkým:
- profesionálne vítanie a starostlivosť o klientov
- preberanie pošty a telefonických hovorov
- príprava zasadacích miestností
- obsluha admin kútika (práca s tlačiarňou, skenovanie, laminovanie, viazanie dokumentov)
- zásobovanie centra a komunikácia s dodávateľmi
- práca s rezervačným systémom a účtovanie služieb
- komunikácia s ostatnými oddeleniami v rámci spoločnosti.
- profesionálne vítanie a starostlivosť o klientov
- preberanie pošty a telefonických hovorov
- príprava zasadacích miestností
- obsluha admin kútika (práca s tlačiarňou, skenovanie, laminovanie, viazanie dokumentov)
- zásobovanie centra a komunikácia s dodávateľmi
- práca s rezervačným systémom a účtovanie služieb
- komunikácia s ostatnými oddeleniami v rámci spoločnosti.
Informácie o výberovom konaní
Ponúkame zázemie úspešnej mezinárodnej spoločnosti a motivačné platové ohodnotenie s možnosťou rastu.
Napíšte nám, tešíme sa na Vás!
Napíšte nám, tešíme sa na Vás!
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- výborné komunikačné schopnosti (SJ a AJ)
- orientácia na detail a skvelé organizačné schopnosti
- ochotné pristupovanie k požiadavkám klientov
- schopnosť rýchlo sa zorientovať v probléme
- dobrá znalosť práce s PC
- orientácia na detail a skvelé organizačné schopnosti
- ochotné pristupovanie k požiadavkám klientov
- schopnosť rýchlo sa zorientovať v probléme
- dobrá znalosť práce s PC
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
NAŠA SPOLOČNOSŤ SA ROZRASTÁ, TAK SA PRIDAJTE K NÁM!
Regus je jedným z najväčších a najvýznamnejších poskytovateľov flexibilného pracovného prostredia, prevádzkuje viac ako 3000 business centier v 900 mestách a 120 krajinách sveta. Všetky biznis centrá ponúkajú nie len plne vybavené kancelárie a co-working s nepretržitou administratívnou podporou a konferenčnými miestnosťami, ale aj tzv. virtuálne kancelárie. Kvalita a profesionálny prístup, ktorý oceňujú klienti po celom svete, sú kľúčom k úspešnému rozširovaniu sietí biznis centier Regus. Sme hrdí, že medzi našich obchodných partnerov patria významné spoločnosti ako Google, Cisco a BMW.
Regus je jedným z najväčších a najvýznamnejších poskytovateľov flexibilného pracovného prostredia, prevádzkuje viac ako 3000 business centier v 900 mestách a 120 krajinách sveta. Všetky biznis centrá ponúkajú nie len plne vybavené kancelárie a co-working s nepretržitou administratívnou podporou a konferenčnými miestnosťami, ale aj tzv. virtuálne kancelárie. Kvalita a profesionálny prístup, ktorý oceňujú klienti po celom svete, sú kľúčom k úspešnému rozširovaniu sietí biznis centier Regus. Sme hrdí, že medzi našich obchodných partnerov patria významné spoločnosti ako Google, Cisco a BMW.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2179689
Megjelentetés dátuma: 3.1.2017
2017-01-03
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná Cég: Regus Business Centre Bratislava, s.r.o.