Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Service Desk Specialist (ranné a poobedné zmeny)
Miesto práce
Námestie Mateja Korvína, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Service Desk je single point of contact pre riešenie incidentov nášho kartového systému. Tento systém sa používa na spracovanie kartových transakcií pre banky Raiffeisen v strednej a východnej Európe.
Budeš zodpovedný za rôzne úlohy:
- Distribúcia, sledovanie a dokumentácia všetkých incidentov (requestov, incidentov, výpadkov, ...), ktoré boli zaslané alebo zistené Service Deskom.
- Riešenie incidentov, requestov a technická podpora
- Komunikácia a eskalácia na ďalšiu úroveň podpory (podľa potreby)
- Spúšťanie skriptov na spracovanie súborov / pravidelné operácie /
- Kontrola a spracovanie prichádzajúcich súborov / pravidelné operácie /
- Spracovanie výstupných súborov / pravidelné operácie /
- Kontrola automatizovaných procesov a notifikácií
- Komunikácia s Visa / MasterCard a klientmi (RBI Banks)
- Spolupráca s podporou L2 / L3 pri riešení incidentov
Budeš zodpovedný za rôzne úlohy:
- Distribúcia, sledovanie a dokumentácia všetkých incidentov (requestov, incidentov, výpadkov, ...), ktoré boli zaslané alebo zistené Service Deskom.
- Riešenie incidentov, requestov a technická podpora
- Komunikácia a eskalácia na ďalšiu úroveň podpory (podľa potreby)
- Spúšťanie skriptov na spracovanie súborov / pravidelné operácie /
- Kontrola a spracovanie prichádzajúcich súborov / pravidelné operácie /
- Spracovanie výstupných súborov / pravidelné operácie /
- Kontrola automatizovaných procesov a notifikácií
- Komunikácia s Visa / MasterCard a klientmi (RBI Banks)
- Spolupráca s podporou L2 / L3 pri riešení incidentov
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacminimum 1000 € + fixný príplatok dvakrát do roka + bonus (finálna základná mzda sa odvíja od skúseností kandidáta)
Zamestnanecké výhody, benefity
Rozvíjaj svoj potenciál a naštartuj svoju kariéru v stabilnom zázemí medzinárodnej expandujúcej spoločnosti v rámci jednej z najsilnejších bankových skupín v strednej a východnej Európe:
Atraktívny systém benefitov:
- Tri sick days
- Dovolenka Plus
- Príspevok na Cafeteriu
- Chutná káva a pravidelné ovocné dni
- Bankové benefity (pôžičky, kreditné karty, účty)
- Príspevok na DDS
- Multisport karta
Atraktívny systém benefitov:
- Tri sick days
- Dovolenka Plus
- Príspevok na Cafeteriu
- Chutná káva a pravidelné ovocné dni
- Bankové benefity (pôžičky, kreditné karty, účty)
- Príspevok na DDS
- Multisport karta
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
UNIX/Linux - Základy
SQL - Základy
UNIX/Linux - Základy
SQL - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Práca na zmeny:
- 7:00 - 15:00
- 9:00 - 17:00
- 13:15 - 20:00 + sobota raz mesačne
- Počítačové zručnosti / nadpriemerný užívateľ , alebo ak je PC tvoje hobby :-)/
- Komunikačné zručnosti a orientácia na zákazníka
- Organizovaný prístup k práci
- Ochota sa učiť
- Dodržiavanie pravidiel a usmernení
- Veľkou výhodou sú skúsenosti s podporou IT; SQL; Základy Unixu
- 7:00 - 15:00
- 9:00 - 17:00
- 13:15 - 20:00 + sobota raz mesačne
- Počítačové zručnosti / nadpriemerný užívateľ , alebo ak je PC tvoje hobby :-)/
- Komunikačné zručnosti a orientácia na zákazníka
- Organizovaný prístup k práci
- Ochota sa učiť
- Dodržiavanie pravidiel a usmernení
- Veľkou výhodou sú skúsenosti s podporou IT; SQL; Základy Unixu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Established in 2000 as a division of Tatra banka, Raiffeisen Processing Centre (RPC) is a shared service centre of Raiffeisen Bank International (RBI).
In 2008, we evolved into a separate company, solidifying our position as a strategic hub for centralizing the group's card payment operations with specialization in card issuing, acquiring, fraud risk monitoring, and digital payments.
We bring fresh, innovative payment technologies across the European region, which guarantees our employees to be part of many exciting projects in multiple CEE countries.
Besides Tatra banka in Slovakia and UBB in Bulgaria, we are proud to have among our clients Raiffeisen banks from Austria, Albania, Czech Republic, Croatia, Romania, Hungary, Serbia, Ukraine, and Kosovo, which makes us one of the largest processing companies in the region.
Come be a part of RPC as we shape the future of payment technology! If you're passionate about innovation and want to join a collaborative and international team, we'd love to have you with us.
In 2008, we evolved into a separate company, solidifying our position as a strategic hub for centralizing the group's card payment operations with specialization in card issuing, acquiring, fraud risk monitoring, and digital payments.
We bring fresh, innovative payment technologies across the European region, which guarantees our employees to be part of many exciting projects in multiple CEE countries.
Besides Tatra banka in Slovakia and UBB in Bulgaria, we are proud to have among our clients Raiffeisen banks from Austria, Albania, Czech Republic, Croatia, Romania, Hungary, Serbia, Ukraine, and Kosovo, which makes us one of the largest processing companies in the region.
Come be a part of RPC as we shape the future of payment technology! If you're passionate about innovation and want to join a collaborative and international team, we'd love to have you with us.
ID: 1892803
Megjelentetés dátuma: 19.6.2020
2020-06-19
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Helpdesk operátor, IT/Technical Support Specialist Cég: Raiffeisen Processing Centre (RPC)
Alapbér (bruttó): 1 000 EUR/mesiac