Manažér správy nehnuteľností

Rental Real Estate Properties s.r.o., organizačná zložka v SR

Miesto práce
okres Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náplň práce:
• analýza a riadenie pridelených projektov v oblasti prenájmu nehnuteľností
• koordinácia procesov s podporným tímom (právnicke, ekonomické a obchodné oddelenie)
• plánovanie postupov a procesov pre dosiahnutie cieľa (koučing jednotlivých správcov nehnuteľností a návrhy riešení vedúce k maximálnímu vyťaženiu objektov)
• komunikácia s obchodnými partnermi
• analýza trhu a konkurencie
• analýza možných rizík a ohrození projektu

Požiadavky na zamestnanca:
o skúsenosti z bankového sektora v oblasti poskytovania úverov a hypotekárneho poradenstva
o skúsenosti z oblasti prenájmu nehnuteľností
o znalosti zo stavebníctva vítané
o zručnosť z hľadiska IT – analýzy, schémy, výstupy
o technické znalosti – prehľad zo stavebníctva – stavebné povolenia, atď…

MIESTO VÝKONU PRÁCE - UHERSKÝ BROD / ČESKÁ REPUBLIKA. Pozícia je však spojená s častým cestovaním.

Zamestnanecké výhody, benefity

Nadštandardné platové podmienky, služobný automobil, mobil, notebook.

Informácie o výberovom konaní

Hľadáme aktívneho a cieľavedomého pracovníka do nášho tímu na pozíciu „Manažér správy nehnuteľností“. Hlavnou náplňou práce bude zodpovednosť za chod a fungovanie niekoľkých desiatok priemyselných objektov a obchodných priestorov, ktoré sú určené na prenájom. Od kandidátov očakávame matematicko-analytické myslenie, schopnosť rýchlo uvažovať a udržať si prehľad a triezve zmýšľanie o probléme. Kandidát na túto pozíciu by mal okrem iného vedieť motivovať svojím profesionálnym prístupom a technickým know-how k lepším výsledkom.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Expert
Microsoft PowerPoint - Expert

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Minimálne 3-ročná prax v bankovom sektore a prax v oblasti prenájmu nehnuteľností
- Schopnosť pracovať v strese
- Komunikatívnosť
- Organizačné schopnosti
- Časová flexibilita
- Samostatnosť
- Analytické myslenie
- Ochota cestovať

Zamestnanecké výhody, benefity
- mobilný telefón
- atraktívne finančné ohodnotenie
- vynikajúca príležitosť pre ambicióznych manažérov
- možnosť osobnostného rastu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Prenájom nehnuteľností spojený s poskytovaním iných než základných služieb spojených s prenájmom.
Správa a údržba bytového a nebytového fondu v rozsahu voľných živností.
Administratívne služby.
Činnosť podnikateľských, organizačných a ekonomických poradcov.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov
ID: 2763036  Megjelentetés dátuma: 12.10.2016