Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Administratívny pracovník zákazníckeho servisu - zástup počas materskej dovolenky
Raben Logistics Slovakia s. r. o.
Miesto práce
K Letisku 1439, Košice
K Letisku 1439, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
bude dohodnuté na osobnom pohovore
bude dohodnuté na osobnom pohovore
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
* Príjem a vybavovanie objednávok, dohliadanie na priebeh dopravy
* Prevzatie a kompletné spracovanie objednávky od zákazníka
* Sledovanie priebehu prepravy (permanentné spojenie so zákazníkmi, dopravcami, resp. špeditérmi a flexibilne riešenie vzniknutých problémov
* Komunikácia so zákazníkmi v cudzom jazyku
* Kontrola dokladov súvisiacich s realizáciou prepráv a spracovanie podkladov pre potreby účtovania
* Pracovanie došlých faktúr od prepravcov
* Párovanie dokumentov s objednávkami spoločnosti
* Fakturácia
* Zápis faktúr do prepravného systému TMS
* Práca na dobu určitú - zástup počas materskej dovolenky
* Prevzatie a kompletné spracovanie objednávky od zákazníka
* Sledovanie priebehu prepravy (permanentné spojenie so zákazníkmi, dopravcami, resp. špeditérmi a flexibilne riešenie vzniknutých problémov
* Komunikácia so zákazníkmi v cudzom jazyku
* Kontrola dokladov súvisiacich s realizáciou prepráv a spracovanie podkladov pre potreby účtovania
* Pracovanie došlých faktúr od prepravcov
* Párovanie dokumentov s objednávkami spoločnosti
* Fakturácia
* Zápis faktúr do prepravného systému TMS
* Práca na dobu určitú - zástup počas materskej dovolenky
Zamestnanecké výhody, benefity
* Mladý a dynamický kolektív
* Zaujímavá a stabilná práca v rozvíjajúcej sa medzinárodnej logistickej spoločnosti
* Adekvátne platové ohodnotenie a možnosť využívať benefity spoločnosti
* Odmeny na základe MBO
* Školenia, potrebné na vykonávanie práce
* Možnosť profesionálneho rastu a sebarealizácie
* Zaujímavá a stabilná práca v rozvíjajúcej sa medzinárodnej logistickej spoločnosti
* Adekvátne platové ohodnotenie a možnosť využívať benefity spoločnosti
* Odmeny na základe MBO
* Školenia, potrebné na vykonávanie práce
* Možnosť profesionálneho rastu a sebarealizácie
Informácie o výberovom konaní
Vaše životopisy zasielajte na kontaktnú osobu.
Uchádzač zaslaním osobných údajov uvedených v životopise dáva súhlas spoločnosti so spracovaním osobných údajov v súlade so zákonom č. 122/2013 ZZ.
Budeme kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Vopred sa ospravedlňujeme kandidátom, ktorých neoslovíme. Ich materiály budú v súlade so zákonom na ochranu osobných údajov skartované.
Uchádzač zaslaním osobných údajov uvedených v životopise dáva súhlas spoločnosti so spracovaním osobných údajov v súlade so zákonom č. 122/2013 ZZ.
Budeme kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Vopred sa ospravedlňujeme kandidátom, ktorých neoslovíme. Ich materiály budú v súlade so zákonom na ochranu osobných údajov skartované.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* Prax v oblasti zákazníckeho servisu, administratívy a fakturácie - výhodou
* Schopnosť pracovať v tíme aj samostatne
* Tímový hráč, pracovitosť, precíznosť, presnosť, orientácia na detail
* Konštruktívny prístup k riešeniu problémov
* Schopnosť rýchlo sa rozhodovať
* Dobré komunikačné zručnosti
* Schopnosť pracovať v stresových situáciách
* Lojálnosť voči firme
* Schopnosť pracovať v tíme aj samostatne
* Tímový hráč, pracovitosť, precíznosť, presnosť, orientácia na detail
* Konštruktívny prístup k riešeniu problémov
* Schopnosť rýchlo sa rozhodovať
* Dobré komunikačné zručnosti
* Schopnosť pracovať v stresových situáciách
* Lojálnosť voči firme
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Raben Group je jednou z popredných logistických firiem, ktorá pôsobí na európskom trhu už 90 rokov. Ponúka komplexné logistické služby a riadenie globálnych dodávateľských reťazcov v oblasti zmluvnej logistiky a cestnú, námornú a leteckú nákladnú dopravu. Raben Group prevádzkuje 160 pobočiek s takmer 1 300 000 m2 skladových plôch lokalizovaných v pätnástich krajinách Európy s viac ako 10 000 zamestnancami, ktorí dbajú o vysokú kvalitu služieb a priateľský zákaznícky servis.
Raben Group v Slovenskej republike pôsobí od Septembra 2008. S pôsobiskom v 4 lokalitách umiestnených na území Slovenskej republiky zamestnáva takmer 170 zamestnancov. K dispozícii má viac ako 20 000 metrov štvorcových moderných skladovacích priestorov a ponúkané služby zahŕňajú národnú a medzinárodnú distribúciu, skladovacie a komplexné logistické služby.
Viac informácií o spoločnosti Raben nájdete na www.raben-group.com.
Raben Group v Slovenskej republike pôsobí od Septembra 2008. S pôsobiskom v 4 lokalitách umiestnených na území Slovenskej republiky zamestnáva takmer 170 zamestnancov. K dispozícii má viac ako 20 000 metrov štvorcových moderných skladovacích priestorov a ponúkané služby zahŕňajú národnú a medzinárodnú distribúciu, skladovacie a komplexné logistické služby.
Viac informácií o spoločnosti Raben nájdete na www.raben-group.com.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 3258511
Megjelentetés dátuma: 2.1.2018
2018-01-02
Régió: Košice Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov Cég: Raben Logistics Slovakia s. r. o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: bude dohodnuté na osobnom pohovore