Можливість для людей з України
Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Špecialista / špecialistka zákazníckej podpory
Quality Unit, s. r. o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
01. 06. 2022 (resp. asap)
01. 06. 2022 (resp. asap)
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 200 EUR/mesiac
1 000 - 1 200 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pomoc a podpora zákazníkom je u nás kladená na prvé miesto. Práve preto chceme náš tím rozšíriť o kolegu / kolegyňu, ktorí chápu, aké dôležité je pochopiť potreby klienta, ponúknuť vhodné riešenia a v konečnom dôsledku prekonať jeho očakávania.
Hlavnou náplňou práce je pomoc s nasadením a podpora pre naše produkty LiveAgent a Post Affiliate Pro a riešenie vzniknutých problémov. Všetka komunikácia so zákazníkmi prebieha v anglickom jazyku prostredníctvom emailov alebo chatov, v prípade potreby aj telefonicky. Neskôr je možné sa špecializovať viac na technickú alebo sales oblasť a tak rozvíjať svoje schopnosti.
Hlavnou náplňou práce je pomoc s nasadením a podpora pre naše produkty LiveAgent a Post Affiliate Pro a riešenie vzniknutých problémov. Všetka komunikácia so zákazníkmi prebieha v anglickom jazyku prostredníctvom emailov alebo chatov, v prípade potreby aj telefonicky. Neskôr je možné sa špecializovať viac na technickú alebo sales oblasť a tak rozvíjať svoje schopnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Firemné podujatia
- Firemný gear
- Mladý a príjemný kolektív
- MultiSport karta plne hradená zamestnávateľom
- Zľavy vo vybraných obchodoch a prevádzkach nákupného centra Vivo!
- Firemný gear
- Mladý a príjemný kolektív
- MultiSport karta plne hradená zamestnávateľom
- Zľavy vo vybraných obchodoch a prevádzkach nákupného centra Vivo!
Informácie o výberovom konaní
Zaujali sme Vás? Výborne! Pošlite nám svoje CV a my sa Vám ozveme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
HTML - Základy
IT podpora - Základy
IT podpora - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Máte dobre rozvinuté komunikačné zručnosti (v písanej a hovorenej forme) a ste sebavedomí hovoriť aj v cudzích jazykoch (angličtina je nutná, avšak ostatné cudzie jazyky sú vítané)
- Radi sa učíte nové veci
- Zaujímate sa o potreby zákazníkov, dokážete ich vypočuť, pochopiť a poskytnúť im vhodné riešenie ich problému
- Zvládate technické úkony a máte dobré IT zázemie
- Orientujete sa v princípoch fungovania webstránok, serverov a databáz
- Máte základy HTML, prípadne aj WordPressu
- Základy programovania / čítania zdrojového kódu sú výhodou
- Záujem oblasť zákazníckej podpory či affiliate marketingu je výhodou
- Máte dobrý time management, ste zodpovední a dokážete pracovať na zmeny (striedanie ranných a večerných zmien)
- Dokážete myslieť mimo bežných limitov ("thinking out of the box")
- Radi sa učíte nové veci
- Zaujímate sa o potreby zákazníkov, dokážete ich vypočuť, pochopiť a poskytnúť im vhodné riešenie ich problému
- Zvládate technické úkony a máte dobré IT zázemie
- Orientujete sa v princípoch fungovania webstránok, serverov a databáz
- Máte základy HTML, prípadne aj WordPressu
- Základy programovania / čítania zdrojového kódu sú výhodou
- Záujem oblasť zákazníckej podpory či affiliate marketingu je výhodou
- Máte dobrý time management, ste zodpovední a dokážete pracovať na zmeny (striedanie ranných a večerných zmien)
- Dokážete myslieť mimo bežných limitov ("thinking out of the box")
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme slovenská softvérová spoločnosť, ktorá bola založená v roku 2004. Venujeme sa vývoju dvoch celosvetovo využívaných produktov LiveAgent a Post Affiliate Pro. LiveAgent je komplexný nástroj na správu zákazníckej starostlivosti pravidelne oceňovaný poprednými review platformami ako G2, GetApp, TrustPilot a Capterra. Post Affiliate Pro je softvér na vytvorenie a manažovanie affiliate programov a sietí. Medzi našich klientov patria značky a spoločnosti ako BMW, Forbes, Huawei, Univerzita Josha Hopkinsa, Oxford University či Yamaha.
Staň sa súčasťou jednej z mála globálnych SaaS spoločností s čisto slovenskými koreňmi, kde budeš môcť získať nové skúsenosti, pomáhať jej naďalej rásť, podieľať sa na zvyšovaní spokojnosti zákazníkov, a najmä, kde máš stabilnú a istú prácu, pri ktorej sa rozhodne nebudeš nudiť. Naštartuj svoju kariéru v stabilnom a neustále rastúcom B2B segmente, práve s nami!
Staň sa súčasťou jednej z mála globálnych SaaS spoločností s čisto slovenskými koreňmi, kde budeš môcť získať nové skúsenosti, pomáhať jej naďalej rásť, podieľať sa na zvyšovaní spokojnosti zákazníkov, a najmä, kde máš stabilnú a istú prácu, pri ktorej sa rozhodne nebudeš nudiť. Naštartuj svoju kariéru v stabilnom a neustále rastúcom B2B segmente, práve s nami!
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3823797
Megjelentetés dátuma: 29.4.2022
2022-04-29
Régió: Práca z domu Pozíció: Špecialista podpory zákazníkov Cég: Quality Unit, s. r. o.
Alapbér (bruttó): 1 000 EUR/mesiac