Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Office Manager – asistent/ka spoločnosti. (Show business.)
Q-99 s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 300 EUR/mesiacOd 1 000,- € a viac podľa odskúšaných schopností plus motivujúce odmeny.
1 000 - 1 300 EUR/mesiacOd 1 000,- € a viac podľa odskúšaných schopností plus motivujúce odmeny.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- asistencia vedeniu spoločnosti
- zabezpečovanie plynulého chodu kancelárie
- bežná administratíva
- pošta, vybavovanie korešpondencie, preberanie a distribúcia pošty
- preberanie a distribúcia pošty
- interná komunikácia v rámci spoločnosti (vedenie spoločnosti, manažment, sklad, servis)
- vybavovanie korešpondencie, firemnej agendy
- vybavovanie telefonickej a emailovej komunikácie
- evidencia administratívnych objednávok
- fakturácia, správa a administrácia prijatých a vydaných faktúr
- komunikácia s účtovným oddelením
- organizácia a aktualizácia programu nadriadeným
- zodpovednosť za organizačné, administratívne a technické fungovanie kancelárie
- prijímanie a starostlivosť o návštevy
- komunikácia v slovenskom a anglickom jazyku
- správa sociálnych sietí a webových stránok
- plnenie úloh v zmysle pokynov priameho nadriadeného
- zabezpečovanie plynulého chodu kancelárie
- bežná administratíva
- pošta, vybavovanie korešpondencie, preberanie a distribúcia pošty
- preberanie a distribúcia pošty
- interná komunikácia v rámci spoločnosti (vedenie spoločnosti, manažment, sklad, servis)
- vybavovanie korešpondencie, firemnej agendy
- vybavovanie telefonickej a emailovej komunikácie
- evidencia administratívnych objednávok
- fakturácia, správa a administrácia prijatých a vydaných faktúr
- komunikácia s účtovným oddelením
- organizácia a aktualizácia programu nadriadeným
- zodpovednosť za organizačné, administratívne a technické fungovanie kancelárie
- prijímanie a starostlivosť o návštevy
- komunikácia v slovenskom a anglickom jazyku
- správa sociálnych sietí a webových stránok
- plnenie úloh v zmysle pokynov priameho nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
prémie a odmeny: podľa interných smerníc spoločnosti
- zaujímavá práca v dynamickom kolektíve
- zázemie v rastúcej a stabilnej spoločnosti s 25 ročnou históriou
- príjemné pracovné prostredie v novej administratívnej budove
- mobilný telefón
- zaujímavá práca v dynamickom kolektíve
- zázemie v rastúcej a stabilnej spoločnosti s 25 ročnou históriou
- príjemné pracovné prostredie v novej administratívnej budove
- mobilný telefón
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Administratíva v Show - business
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
POHODA (účtovníctvo) - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
POHODA (účtovníctvo) - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme Vás!
Ak ste stabilná osobnosť, ktorá má zmysel pre tímovú prácu, ste akčná, komunikatívna, spoľahlivá, zodpovedná a samostatná. Hlavným účelom tejto práce je dobre zorganizovaný chod sekretariátu spoločnosti. Dôležité je, aby mal pracovník jemu pridelenú oblasť pod dobrou kontrolou a toto sa bude od neho aj vyžadovať.
Výhodou je ak má kandidát:
- skúsenosti s administratívnou prácou
- flexibilita
- príjemné a milé vystupovanie
- organizačné schopnosti
- samostatnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť
- komunikatívnosť - osobný aj telefonický kontakt
- angličtina je nevyhnutná, ďalší cudzí jazyk výhodou
- skúsenosti z obchodných pozícií a marketingu výhodou
Ak ste stabilná osobnosť, ktorá má zmysel pre tímovú prácu, ste akčná, komunikatívna, spoľahlivá, zodpovedná a samostatná. Hlavným účelom tejto práce je dobre zorganizovaný chod sekretariátu spoločnosti. Dôležité je, aby mal pracovník jemu pridelenú oblasť pod dobrou kontrolou a toto sa bude od neho aj vyžadovať.
Výhodou je ak má kandidát:
- skúsenosti s administratívnou prácou
- flexibilita
- príjemné a milé vystupovanie
- organizačné schopnosti
- samostatnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť
- komunikatívnosť - osobný aj telefonický kontakt
- angličtina je nevyhnutná, ďalší cudzí jazyk výhodou
- skúsenosti z obchodných pozícií a marketingu výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Q-99 Sound & Light od svojho vzniku v roku 1992 buduje dlhoročnú tradíciu poskytovania vysoko kvalifikovaných služieb v oblasti scénického zabezpečenia. Naša spoločnosť je jednou s najskúsenejších a najstabilnejších spoločností v tomto odvetví na Slovenskom trhu .
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3641833
Megjelentetés dátuma: 11.4.2019
2019-04-11
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Cég: Q-99 s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1 000 - 1 300 EUR/mesiacOd 1 000,- € a viac podľa odskúšaných schopností plus motivujúce odmeny.