Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 450 EUR/mesiacfinálna mzda závisí od skúseností kandidáta

Chceš sa rozvíjať v daňovej oblasti? Odštartuj svoju kariéru ako Client Coordinator!

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáš si prácu po škole a chcel/a by si pracovať v oblasti daní? Do nášho PIT tímu daňových konzultantov hľadáme novú posilu.

Kto sme a čo robíme? PIT tím sa špecializuje na Personal Income Tax a teda sme špecialistami na zdaňovanie fyzických osôb a to najmä v medzinárodnom kontexte. Jednou z našich základných služieb je príprava daňových priznaní k dani z príjmov fyzických osôb pre vysielaných zamestnancov našich klientov, ktorými sú veľké zahraničné korporácie. A práve pre túto oblasť hľadáme k sebe kolegu/kolegyňu, ktorý/á by nám chcel/a pomocť pri tejto práci.

Ak si už nejaké skúsenosti popri škole nadobudol/a super, ak však nemáš žiadne, nevadí, všetko ti vysvetlíme a pomôžeme ti sa zabehnúť do všetkých aktivít.

Budeš súčasťou PwC, najväčšej poradenskej spoločnosti na Slovensku, chopíš sa najväčších príležitostí, budeš sa starať o najväčších a najlepších klientov v medzinárodnom prostredí. Netvrdíme, že to bude jednoduché, ale ani nezvládnuteľné. Uvidíš za sebou reálne výsledky, ktoré Ti pomôžu napredovať v Tvojej kariére.

Čo o príležitosti pracovať ako Client Coordinator hovoria naši kolegovia z vlastnej skúsenosti?

  • Pracuješ s veľkými hráčmi na trhu, ktorí majú často priamy dopad na vývoj v sektore
  • Časom spoznáš reálnych ľudí u klienta, rozšíriš si svoju sieť kontaktov
  • Máme skvelý medzinárodný dosah a know-how v rámci globálnej skupiny
  • Dostaneš sa k zaujímavým, veľkým projektom, naučíš sa veľa vecí, pretože rozsah práce je široký a rôznorodý s využitím angličtiny
  • Pracuješ v tíme profesionálov a skvelých ľudí, ktorí sú tu stále pre teba a ochotní si navzájom pomôcť.
  • Znie to ako dobrá príležitosť? Máš ďalšie otázky? Radi ti o tejto pozicii u nás povieme viac. Stačí sa s nami porozprávať.
  • Medzi Tvoje hlavné úlohy bude patriť:
  • Podporovať oddelenie zdaňovania fyzických osôb pri príprave a kompletizácii daňových priznaní fyzických osôb a súvisiacich aktivitách
  • Práca s rôznymi databázami, botmi a inými technológiami používanými pri zabezpečovaní procesov prípravy daňových priznaní fyzických osôb
  • Príprava dokumentov a prezentácií
  • Komunikácia s klientmi a príslušnými štátnymi orgánmi (najmä daňové úrady)
  • Spolupracovať so shared service centre v zahraničí vrámci procesu prípravy daňových priznaní
  • Spolupracovať s daňovými konzultantmi pri zabezpečovaní poskytovania všestranných služieb klientom
  • Administrácia klientov a ich evidencia v príslušných systémoch

Aj napriek tomu, že to tak možno neznie, ide o relatívne kreatívnu prácu Časť práce daná, a vieme, čo presne potrebujeme, aby náš nový/á kolega/kolegyňa zastrešil/a. No zároveň sa vždy usilujeme o zlepšovanie našich procesov. Uvítame teda aj schopnosť hľadať a navrhovať nové a inovatívne postupy, riešenia pre dosiahnutie lepšej efektivity práce a zároveň spokojnosti našich klientov.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Zaujímavé možnosti kariérneho rastu
  • Rozvoj soft skills, digitálnych zručností, vzdelávanie
  • Vážime si tvoju prácu navyše, každá minúta sa počíta!
  • Sme pripravení na všetko, aj keď sme veľmi sociálne tvory, vieme pracovať aj na home office.
  • Možnosť medzinárodnej stáže v niektorej z pobočiek PwC vo svete
  • V PwC sa máš stále na koho obrátiť a pravidelný feedback je u nás samozrejmosťou.
  • Wellbeing program, ktorý myslí na tvoje mentálne aj fyzické zdravie
  • Work Life coaching - psychologické, právne a finančné poradenstvo
  • Flexibilný pracovný čas (Dôležitý je pre nás deadline, nie to, ako dlho sedíš za počítačom)
  • 2 dni voľna počas Vianoc navyše, študijné voľno a 2 sick days
  • Cafeteria benefitový systém - vyber si, čo sa ti najviac hodí

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Stredoškolské vzdelanie (ekonomické/daňové zameranie je výhodou, ale nie podmienkou)
  • Aktívna znalosť anglického jazyka – minimálne na úrovni B2
  • Predchádzajúca akákoľvek skúsenosť s daňovou problematikou je výhodou, nie podmienkou
  • Zmysel pre zavádzanie a dodržiavanie postupov
  • Orientácia na detail a precíznosť
  • Prirodzená zvedavosť, proaktivita
  • Schopnosť hľadať súvislosti a porozumieť im
  • Schopnosť pracovať v tíme ako aj samostatne riešiť zverené úlohy
  • Pozitivny vzťah k techonológiám
  • Nevyhnutná je aspoň základná znalosť Excelu, predchádzajúce skúsenosti s excelovými funkciami sú výhodou

Informácie o výberovom konaní

Bližšie informácie o spracovaní osobných údajov nájdeš tu:
https://www.pwc.com/sk/sk/informacia-o-spracuvani-osobnych-udajov-pre-nabor.html

V prípade, že aktuálne pozícia, nie je pre vás to pravé, no máte vo svojom okolí kamarátov, známych, ktorých by práca u nás vedela zaujať, pokojne ich nasmerujte k nám. V prípade, že by sme nadviazali spoluprácu s vami odporúčaným kandidátom, môžete získať odmenu od 300 do 1000 EUR, podľa seniority kandidáta. https://www.pwc.com/sk/sk/kariera/prihlaska-referral-bonus.html

Kontakt

Kontaktná osoba: Mária Petrášová
E-mail: poslať životopis

Twin City Business Centre A
Karadžičova 2


815 32 Bratislava

Slovensko

Tel.: +421 2 59 350 111

Fax: +421 2 59 350 222

Protifašistických bojovníkov 11


815 32 Košice

Slovensko

Tel.: +421 2 59 350 111

Fax: +421 2 59 350 222

ID: 4105741  Megjelentetés dátuma: 10.2.2023  Alapbér (bruttó): 1 450 EUR/mesiac