Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Asistentka

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Na oddelenie auditu hľadáme asistentku pre partnera spoločnosti- zodpovednú, komunikatívnu a organizačne zdatnú osobnosť, ktorej náplňou práce bude:

  • vytváranie a opravovanie dokumentov v slovenčine a angličtine
  • organizácia kalendára partnera spoločnosti
  • organizácia podujatí pre oddelenie
  • udržiavanie aktuálnosti databáz
  • prispievanie k efektívnej komunikácii v rámci oddelenia i firmy
  • administratívne práce
  • spolupráca s ostatnými asistentkami na oddelení

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca v medzinárodnom prostredí
  • balík firemných benefitov (privátne zdravotné stredisko, životné a úrazové poistenie...)
  • zaujímavá práca, ktorá umožňuje aktívne využitie angličtiny

Osobnostné predpoklady a zručnosti

stredoškolské vzdelanie
  • minimálne 2-ročná prax na asistentskej pozícii, ideálne vo väčšej spoločnosti
  • plynulá angličtina
  • dobrý time-management
  • znalosť administratívnych štandardov
  • znalosť práce s PC (Word, Excel, Powerpoint)
  • schopnosť pracovať samostatne na pridelených úlohách

Informácie o výberovom konaní

Ak máte záujem uchadiať sa i túto pozíciu, kliknit na tlačidlo "Apply here" a vytvorte si svoj profil.

Kontakt

Kontaktná osoba: Laura Zahurancová
E-mail: poslať životopis

Twin City Business Centre A
Karadžičova 2


815 32 Bratislava

Slovensko

Tel.: +421 2 59 350 111

Fax: +421 2 59 350 222

Protifašistických bojovníkov 11


815 32 Košice

Slovensko

Tel.: +421 2 59 350 111

Fax: +421 2 59 350 222

ID: 1605545  Megjelentetés dátuma: 9.1.2014  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou