Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Asistentka
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na oddelenie auditu hľadáme asistentku pre partnera spoločnosti- zodpovednú, komunikatívnu a organizačne zdatnú osobnosť, ktorej náplňou práce bude:
- vytváranie a opravovanie dokumentov v slovenčine a angličtine
- organizácia kalendára partnera spoločnosti
- organizácia podujatí pre oddelenie
- udržiavanie aktuálnosti databáz
- prispievanie k efektívnej komunikácii v rámci oddelenia i firmy
- administratívne práce
- spolupráca s ostatnými asistentkami na oddelení
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v medzinárodnom prostredí
- balík firemných benefitov (privátne zdravotné stredisko, životné a úrazové poistenie...)
- zaujímavá práca, ktorá umožňuje aktívne využitie angličtiny
Osobnostné predpoklady a zručnosti
stredoškolské vzdelanie
- minimálne 2-ročná prax na asistentskej pozícii, ideálne vo väčšej spoločnosti
- plynulá angličtina
- dobrý time-management
- znalosť administratívnych štandardov
- znalosť práce s PC (Word, Excel, Powerpoint)
- schopnosť pracovať samostatne na pridelených úlohách
Informácie o výberovom konaní
Ak máte záujem uchadiať sa i túto pozíciu, kliknit na tlačidlo "Apply here" a vytvorte si svoj profil.
Kontakt
ID: 1605545
Megjelentetés dátuma: 9.1.2014
2014-01-09
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka Cég: PwC
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou