Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Deputy Head of Collections Department
PROFI CREDIT Slovakia, s.r.o.
Miesto práce
Pribinova, Bratislava
Pribinova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1800 Eur
1800 Eur
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Vyhotovuje a kontroluje všetky mesačné súhrnné štatistiky za celý úsek pohľadávok
- Vyhotovuje a kontroluje štatistické výstupy pre inkasné konanie.
- Kontroluje štatistiky všetkých fáz vymáhania pohľadávok. Správu o chybách posiela nadriadenému a pracovníkovi zodpovednému za danú fázu vymáhania.
- Zabezpečuje opravu chybných štatistík a spracováva prípadné ad-hoc štatistiky a reporty.
- Pripravuje softwarové zadania na úpravu informačného systému.
- Zodpovedá za dodržovanie "pásového" riešenia pohľadávky - prechod pohľadávok mezi jednotlivými fáhami vymáhania.
- Navrhuje procesné kroky k zlepšeniu procesov a jednotlivých fáz vymáhania.
- Sleduje, zadáva a kontroluje zmeny úrokových sadzieb. Zodpovedá za prepočet, správnosť úrokov a sankcií v informačnom systéme spoločnosti.
- Zodpovedá za všetky činnosti súvisiace s prácou s upomienkami a penalizačnými faktúrami v súlade splatnými postupmi a smernicami spoločnosti (vystavovanie, zasielanie, storno atď.)
- Kontroluje externé subjekty spoločnosti zabezpečujúce proces vymáhania pohľadávky. Zodpovedá za správnosť, pravidelné a včasné odosielanie dát na spracovanie upomienok, SMS a PF, kontrola SMS, kontrola tlače a rozosielania upomienok a PF)
- Zabezpečuje ukončovanie všetkých zmlúv v rámci Collections Department.
- Aktívne spolupracuje, zabezpečuje komunikáciu s externými subjektami spoločnosti zabezpečujúcimi proces vymáhania pohľadávky (podľa aktuálne platných zmlúv).
- Zodpovedá za agendu mandátnych zmlúv v oblasti vymáhania pohľadávok
- Je garantom plnenia povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu s exekútorom
- Schvaľovanie neštandardných variantov riešenia záväzkov klientov (neštandardné DoU, storná PF)
- Zabezpečuje prípravu podkladov k províziam, ich kontrolu a vyplatenie pre RM/KP
- Vyhotovuje a kontroluje štatistické výstupy pre inkasné konanie.
- Kontroluje štatistiky všetkých fáz vymáhania pohľadávok. Správu o chybách posiela nadriadenému a pracovníkovi zodpovednému za danú fázu vymáhania.
- Zabezpečuje opravu chybných štatistík a spracováva prípadné ad-hoc štatistiky a reporty.
- Pripravuje softwarové zadania na úpravu informačného systému.
- Zodpovedá za dodržovanie "pásového" riešenia pohľadávky - prechod pohľadávok mezi jednotlivými fáhami vymáhania.
- Navrhuje procesné kroky k zlepšeniu procesov a jednotlivých fáz vymáhania.
- Sleduje, zadáva a kontroluje zmeny úrokových sadzieb. Zodpovedá za prepočet, správnosť úrokov a sankcií v informačnom systéme spoločnosti.
- Zodpovedá za všetky činnosti súvisiace s prácou s upomienkami a penalizačnými faktúrami v súlade splatnými postupmi a smernicami spoločnosti (vystavovanie, zasielanie, storno atď.)
- Kontroluje externé subjekty spoločnosti zabezpečujúce proces vymáhania pohľadávky. Zodpovedá za správnosť, pravidelné a včasné odosielanie dát na spracovanie upomienok, SMS a PF, kontrola SMS, kontrola tlače a rozosielania upomienok a PF)
- Zabezpečuje ukončovanie všetkých zmlúv v rámci Collections Department.
- Aktívne spolupracuje, zabezpečuje komunikáciu s externými subjektami spoločnosti zabezpečujúcimi proces vymáhania pohľadávky (podľa aktuálne platných zmlúv).
- Zodpovedá za agendu mandátnych zmlúv v oblasti vymáhania pohľadávok
- Je garantom plnenia povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu s exekútorom
- Schvaľovanie neštandardných variantov riešenia záväzkov klientov (neštandardné DoU, storná PF)
- Zabezpečuje prípravu podkladov k províziam, ich kontrolu a vyplatenie pre RM/KP
Zamestnanecké výhody, benefity
Notebook, mobilný telefón, Home Office 1x do týždňa, sick day 3 dni do roka, školenia v pracovnej oblasti, systém zamestnaneckých výhod (príspevok na športové a kultúrne aktivity, multi-sport karta).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonómia, Právo, Financie, Bankovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
SQL - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Dobrá schopnosť jednania s ľudmi
Komunikatívnosť
Vysoká miera samostatnosti
Organizačné schopnosti
Analytické myslenie
Ochota k ďalšiemu vzdelávaniu
Základy SQL
Komunikatívnosť
Vysoká miera samostatnosti
Organizačné schopnosti
Analytické myslenie
Ochota k ďalšiemu vzdelávaniu
Základy SQL
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť PROFI CREDIT Slovakia je významný poskytovateľ úverových finančných služieb v Slovenskej republike. Ako garanciu kvality spoločnosť získala v roku 2015 licenciu od Národnej banky Slovenska na poskytovanie služieb v oblasti spotrebiteľských úverov. Okrem toho je členom APSÚ (Asociácia Poskytovateľov Spotrebiteľských Úverov), ako aj iných stavovských organizácií. Materskou spoločnosťou PROFI CREDIT Slovakia je spoločnosť Southstream, a.s..
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3391427
Megjelentetés dátuma: 16.5.2018
2018-05-16
Régió: Pribinova, Bratislava Pozíció: Office manager, Referent správy pohľadávok, Špecialista pohľadávok, Špecialista reportingu Cég: PROFI CREDIT Slovakia, s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1800 Eur