Sprevádzaj svoj projekt od nápadu po realizáciu

Staň sa súčasťou nášho príbehu a pridaj sa k nám
Menu

Asistentka

Miesto práce
Bárdošova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
od 1000 Eur, závisí od skúseností uchádzača

Čo budeš robiť?

Do nášho tímu hľadáme šikovnú kolegyňu, ktorá bude zodpovedná na našej pobočke za:

  • Zaistenie administratívnej agendy, korešpondencia, pošta.
  • Prijímanie návštev, občerstvenie, starostlivosť o kuchynku.
  • Zabezpečovanie leteniek, cestovných lístkov, ubytovania.
  • Správa vozového parku.
  • Kopírovanie, scanovanie, tlač, ukladanie dokumentov na server.
  • Zadávanie vstupných informácií do interného systému.
  • Komunikácia s úradmi, materskou spoločnosťou a pobočkami.
  • Príjem a odosielanie zásielok (príjem a výdaj od a ku dopravcovi).
  • Spolupráca na prekladoch a komunikácia s prekladateľskými agentúrami.
  • Úlohy ad hoc.

Čo by si mal ovládať?

  • Dobrá znalosť anglického jazyka slovom aj písmom je podmienkou (preklady, komunikácia s materskou spoločnosťou, telefonovanie v v AJ)
  • Veľmi dobrá znalosť práce s PC (pokročilé znalosti MS Office a MS Windows) a internetu
  • VP skupiny B je podmienkou
  • Schopnosť pracovať samostatne, ale aj v tíme
  • Zodpovednosť, precíznosť, spoľahlivosť
  • Dobré organizačné schopnosti, flexibilita
  • Prax na obdobnej pozícii min. 1 rok

U nás určite využiješ

  • Ročné výkonové prémie
  • 25 dní dovolenky
  • Príspevok zamestnávateľa na stravovanie
  • Darčekové poukážky
  • Príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové poistenie
  • Notebook, mobilný telefón
  • Jazykové kurzy
  • Vernostné odmeny
  • Perspektívu a stabilné zázemie veľkej zahraničnej firmy
  • Priestor pre vlastnú sebarealizáciu, kontinuálny profesijný a kariérny rast

Máš záujem o novú profesionálnu výzvu

Poslať CV
ID: 1445564  Megjelentetés dátuma: 12.11.2018  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 1000 Eur, závisí od skúseností uchádzača