HR Office Assistant

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava-Petržalka, Petržalka
  • Mzdové podmienky (brutto): Od 1 000 EUR/mesiac
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Z dôvodu rozširovania ProHR tímu hľadáme na pozíciu HR Office Assistant šikovnú-ého absolventa vysokej školy, so záujmom o IT recruiting.

Tvojou úlohou bude:
- administratívna asistencia HR konzultantom;
- kontakt pre kandidátov pri podpore výberového procesu
- poskytovanie administratívnej a organizačnej podpory pre spoločnosť;
- plánovanie a organizovanie online stretnutí s kandidátmi;
- vypracovávanie profilov, práca so šablónami;
- vypracovávanie a kontrola job descriptions;
- zadávanie a vyhodnocovanie testov;
- práca s MS Office (word, excel, outlook), práca s vyhľadávaním (gmail, google, Linkedin, Profesia a iné);
- pomoc pri organizovaní výstav a veľtrhov;
- príprava a tlač materiálov;
- práca s interným systémom;
- ukladanie dokumentov do interných databáz;
- administratívna asistencia pri poskytovaní spätnej väzby pre kandidátov;
- komunikácia s kandidátmi, mailom, telefonicky.
- oslovovanie kandidátov z databáz, mailom, telefonicky.
- administrácia klientských reportov pri sledovaní kandidátov vo výberových procesoch (od prezentácie kandidáta, pohovory u klienta, až po spätnú väzbu).

Iné výhody

- flexibilná pracovná doba;
- mladý kolektív, rodinná atmosféra;
- prostredie dynamickej spoločnosti;
- príjemné pracovné prostredie;
- možnosť pracovať home-office po zaškolení
- firemné akcie, teambuildingy;
- počítač a mobilný telefón aj na súkromné účely.
- voľné dni nad rámec dovolenky

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Nie sme príliš veľká, ani „korporátna“ spoločnosť, na to aby sme stratili osobný prístup, motiváciu a snahu o náš ďalší rozvoj. Tento rok sme oslávili desiate výročie nášho pôsobenia.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- minimálne ukončené stredoškolské vzdelanie;
- všeobecný rozhľad a prirodzená inteligencia;
- práca s PC (Word, Excel, Outlook);
- samostatnosť, komunikatívnosť a iniciatívnosť;
- zameranie na detail a dobrá pozornosť;
- schopnosť pracovať ako súčasť tímu;
- záujem o prácu v administratíve;
- prirodzené a profesionálne vystupovanie;
- anglický jazyk - pokročilý;
- záujem o oblasť HR a IT je výhodou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

KONTAKTOVAŤ BUDEME LEN VYBRANÝCH UCHÁDZAČOV, ĎAKUJEME ZA POCHOPENIE.


Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali svoje C.V. spolu s fotografiou na E-mail: [email protected]

Kontakt

ID: 4162505  Megjelentetés dátuma: 16.9.2021  Alapbér (bruttó): 1 000 EUR/mesiac