Finance Manager

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislavský kraj
  • Mzdové podmienky (brutto): Od 3 000 EUR/mesiac(finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavné povinnosti
Stratégia
• Tvorba finančnej stratégie, politiky a postupov spoločnosti a dohľad nad ich realizáciou s cieľom zabezpečiť finančnú stabilitu a rast spoločnosti.
• Reprezentácia organizácie na rokovaniach s obchodnými partnermi, spolupráca s audítormi a s finančnými a daňovými orgánmi štátnej správy. Komunikácia s finančnými inštitúciami a obchodnými partnermi spoločnosti.
• Zodpovednosť za dosahovanie stanovených finančných cieľov spoločnosti
• Komunikácia s top manažmentom spoločnosti
• Rozhodovanie o financovaní rôznych činností spoločnosti a o spôsoboch nakladania s finančnými prostriedkami, riadenie finančných tokov spoločnosti.
• Zabezpečovanie aktuálnych správ o stave finančných zdrojov a o výsledkoch podnikového hospodárenia.

Financie
• Dohľad nad správou hlavnej účtovnej knihy, vrátane všetkých došlých a vystavených faktúr, podkladov a uzatváranie DPH, správa evidenčného denníka, atď.
• Prehľad všetkých spracovaných transakcií
• Dohľad nad komplexnými mesačnými účtovnými uzávierkami, vrátane zladenia súvahových kódov, medzi firemné účty, atď.
• Analýza finančných ukazovateľov spoločnosti.
• Tvorba finančného rozpočtu, kalkulácie, príprava ročného rozpočtu spolu s generálnym manažmentom, príprava celoročného finančného reportingu
• Sledovanie provízií, výdavkov, kontroling, predikcie
• Spracovanie účtovných reportov pre potreby materskej spoločnosti, vrátane všetkých medzi firemných konsolidačných detailov
• Údržba systému účtov, prognóza, sledovanie rozpočtu
• Spolupráca s audítormi na uzavretí účtovníctva pre podanie na centrálu spoločnosti
• Spolupráca s externou účtovnícko-konzultačnou spoločnosťou
• Správa poistných vzťahov a zmlúv, riadenie a správa bankových zmlúv, SW licencie atď.
• Správa a úprava smerníc a účtovných postupov

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Bankovníctvo, peňažníctvo

Našim klientom je stabilná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

financie
2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

. Prax a znalosti podnikových financií a firemného účtovníctva - minimálne 2 roky skúseností na komplexnej pozícii v oblasti finančného manažmentu
. Skúsenosti s riadením financií a účtovníctva v rámci holdingu (viac) spoločností
. Skúsenosť s prípravou finančnej stratégie, politiky a postupov spoločnosti
. Znalosť účtovného software Pohoda alebo iné sú výhodou
. Znalosť obchodnej administratívy a prehľad v daňovej a finančnej legislatíve
. Dobrá znalosť zákonov daňového a sociálneho zabezpečenia
. Silné zručnosti v Exceli
. Schopnosť prezentovať manažmentu
- orientácia na riešenie problémov, stresová odolnosť, proaktívne vystupovanie, dobré komunikačné zručnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]

Kontakt

ID: 4162504  Megjelentetés dátuma: 16.9.2021  Alapbér (bruttó): 3 000 EUR/mesiac