Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Manažér Service Desk
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): Od 2 500 EUR/mesiac*finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Úlohou Manažéra telefonického service desk centra je nastavenie stratégie a jej implementácia. Zároveň bude organizovať a dohliadať na prevádzku call centra zameranú na komunikáciu so zákazníkmi, monitorovať kvalitu a efektivitu tímov a zodpovedať za jej plynulý chod.
Zodpovednosti:
- Nastavuje a stráži rozpočet oddelenia
- Koordinuje implementáciu strategických cieľov a metodík
- Monitoruje dosahovanie prevádzkových cieľov zvereného tímu pracovníkov
- Zodpovedá za výber, adaptáciu, výkon, motiváciu, rozvoj a hodnotenie pridelených zamestnancov
- Navrhuje a implementuje vhodné nástroje na motiváciu zamestnancov k dobrým výsledkom a podporuje ich pri dosahovaní individuálnych cieľov
- Organizuje a zodpovedá za plynulý chod časti prevádzky Call Centra a sleduje dosahovanie ukazovateľov výkonnosti celého tímu a zabezpečuje plnenie ukazovateľov výkonnosti, hlavne v oblasti kvality a predajných plánov a ďalších KPIs
- Pomáha a podporuje operátorov v realizácii ich individuálnych pracovných cieľov, prostredníctvom poskytovania súhrnných informácii podľa potreby
- Navrhuje a implementuje riešenia pre zvýšenie efektívnosti práce operátorov
- Stanovuje a vyhodnocuje ciele operátorov a identifikuje ich rozvojové potreby
- Pripravuje zmenové plány na základe potrieb prevádzky
- Koordinuje proces poskytovania služieb s cieľom zabezpečiť nepretržitú, resp. priebežnú službu počas prevádzkových hodín telefonického centra služieb zákazníkov v požadovanej kvalite a rozsahu
- Aktívne spolupracuje s ostatnými zamestnancami spoločnosti, za účelom skvalitňovania služieb zákazníkov, zdieľania informácii a urýchlenia riešenia prevádzkových problémov telefonického centra služieb zákazníkov
Zodpovednosti:
- Nastavuje a stráži rozpočet oddelenia
- Koordinuje implementáciu strategických cieľov a metodík
- Monitoruje dosahovanie prevádzkových cieľov zvereného tímu pracovníkov
- Zodpovedá za výber, adaptáciu, výkon, motiváciu, rozvoj a hodnotenie pridelených zamestnancov
- Navrhuje a implementuje vhodné nástroje na motiváciu zamestnancov k dobrým výsledkom a podporuje ich pri dosahovaní individuálnych cieľov
- Organizuje a zodpovedá za plynulý chod časti prevádzky Call Centra a sleduje dosahovanie ukazovateľov výkonnosti celého tímu a zabezpečuje plnenie ukazovateľov výkonnosti, hlavne v oblasti kvality a predajných plánov a ďalších KPIs
- Pomáha a podporuje operátorov v realizácii ich individuálnych pracovných cieľov, prostredníctvom poskytovania súhrnných informácii podľa potreby
- Navrhuje a implementuje riešenia pre zvýšenie efektívnosti práce operátorov
- Stanovuje a vyhodnocuje ciele operátorov a identifikuje ich rozvojové potreby
- Pripravuje zmenové plány na základe potrieb prevádzky
- Koordinuje proces poskytovania služieb s cieľom zabezpečiť nepretržitú, resp. priebežnú službu počas prevádzkových hodín telefonického centra služieb zákazníkov v požadovanej kvalite a rozsahu
- Aktívne spolupracuje s ostatnými zamestnancami spoločnosti, za účelom skvalitňovania služieb zákazníkov, zdieľania informácii a urýchlenia riešenia prevádzkových problémov telefonického centra služieb zákazníkov
Iné výhody
- zázemie úspešnej spoločnosti
- výborná firemná kultúra, priateľský kolektív
- flexibilný pracovný čas
- motivujúce finančné ohodnotenie
- podpora v oblasti školenia a vzdelávania
- sociálny program spoločnosti
- výborná firemná kultúra, priateľský kolektív
- flexibilný pracovný čas
- motivujúce finančné ohodnotenie
- podpora v oblasti školenia a vzdelávania
- sociálny program spoločnosti
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Stabilná medzinárodná spoločnosť .
Stabilná medzinárodná spoločnosť .
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
humanitné,ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Požadovaná prax
call centrum, service desk
2
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Požaduje sa prax v oblasti call centier/service desk a zároveň na manažérskej pozícii
- Vyžaduje sa skúsenosť s priamym riadením a vedením tímu
- Znalosť sledovania a vyhodnocovania KPI
- Znalosti a skúsenosti z oblasti marketingu, predaja alebo starostlivosti o zákazníkov
- Koncepčné, analytické a strategické myslenie
- Rozhodnosť, prirodzená autorita a leadership
- Orientácia na cieľ a silná prozákaznícka orientácia
- Rozhodovacie schopnosti a samostatnosť
- Schopnosť riešiť konflikty
- Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti, organizačné zručnosti
- Kreatívny prístup k motivácii zamestnancov a podpore predajných aktivít
- Znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni
- Práca s PC - užívateľská úroveň – MS Office, Internet
- Vyžaduje sa skúsenosť s priamym riadením a vedením tímu
- Znalosť sledovania a vyhodnocovania KPI
- Znalosti a skúsenosti z oblasti marketingu, predaja alebo starostlivosti o zákazníkov
- Koncepčné, analytické a strategické myslenie
- Rozhodnosť, prirodzená autorita a leadership
- Orientácia na cieľ a silná prozákaznícka orientácia
- Rozhodovacie schopnosti a samostatnosť
- Schopnosť riešiť konflikty
- Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti, organizačné zručnosti
- Kreatívny prístup k motivácii zamestnancov a podpore predajných aktivít
- Znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni
- Práca s PC - užívateľská úroveň – MS Office, Internet
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].
Kontakt
ID: 4028799
Megjelentetés dátuma: 4.2.2021
2021-02-04
Régió: Bratislava Pozíció: Helpdesk operátor, IT manager, Manažér call centra, Prevádzkový manažér, Team leader Cég: Pro HR
Alapbér (bruttó): 2 500 EUR/mesiac