Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
IT Delivery Application Manager
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): Od 3 200 EUR/mesiac
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Koordinovať delivery prevádzku zabezpečenia služieb v oblasti poskytovania prevádzky IT riešení a zmien súvisiacich s ich aplikačným vývojom.
Pôsobí ako Application Owner (vlastník platformy-aplikácie a zabezpečuje jej rozvoj, architektúru, development, integrácie a deployment)
• V spolupráci s tímom budete realizovať aktivity so zámerom identifikovať rizikové oblasti a synergie v rámci služieb a produktov
• Dodávky IT systémov (design & deployment)
• Riadenie všetkých back-office procesov a prevádzkových činností a dohľad nad plánovaním a plnením požiadaviek.
• Návrhy integrácie platformy s inými systémami (API, REST)
• Vyhodnocovanie nákladovosti a účasť na plánovaní zdrojov a rozpočtu
• Spolu s tímom DevOps realizuje dodavky služieb z pohľadu zvýšenia funkcionality, kvality, výkonu a zníženia času potrebného na nasadenie produktov/riešení a odstránenia problémov
• Monitorovať incidenty Produktov/riešení, identifikovať možné riziká a porovnávať aktuálny stav s inými dodávateľmi.
• Spoluúčasť pri riadení procesu zmien a zavádzania monitorovacích nástrojov
• Spoluúčasť na projektoch spoločnosti v oblasti nasadzovania nových procesov pre monitoring aplikácií a Cloud infraštruktúry
Pôsobí ako Application Owner (vlastník platformy-aplikácie a zabezpečuje jej rozvoj, architektúru, development, integrácie a deployment)
• V spolupráci s tímom budete realizovať aktivity so zámerom identifikovať rizikové oblasti a synergie v rámci služieb a produktov
• Dodávky IT systémov (design & deployment)
• Riadenie všetkých back-office procesov a prevádzkových činností a dohľad nad plánovaním a plnením požiadaviek.
• Návrhy integrácie platformy s inými systémami (API, REST)
• Vyhodnocovanie nákladovosti a účasť na plánovaní zdrojov a rozpočtu
• Spolu s tímom DevOps realizuje dodavky služieb z pohľadu zvýšenia funkcionality, kvality, výkonu a zníženia času potrebného na nasadenie produktov/riešení a odstránenia problémov
• Monitorovať incidenty Produktov/riešení, identifikovať možné riziká a porovnávať aktuálny stav s inými dodávateľmi.
• Spoluúčasť pri riadení procesu zmien a zavádzania monitorovacích nástrojov
• Spoluúčasť na projektoch spoločnosti v oblasti nasadzovania nových procesov pre monitoring aplikácií a Cloud infraštruktúry
Iné výhody
- zázemie poprednej spoločnosti
- dynamický kolektív
- výborná firemná kultúra
- motivujúce finančné ohodnotenie
- zaujímavý bonusový systém
- podpora v oblasti školenia a vzdelávania
- sociálny program spoločnosti
- dynamický kolektív
- výborná firemná kultúra
- motivujúce finančné ohodnotenie
- zaujímavý bonusový systém
- podpora v oblasti školenia a vzdelávania
- sociálny program spoločnosti
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Stabilná medzinárodná spoločnosť.
Stabilná medzinárodná spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
IT
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Požadovaná prax
IT Application Owner
3
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vzdelanie: Vysokoškolské vzdelanie (technické zameranie, alebo ekonomické), prax 3- 5 rokov na podobnej pozícii ako Owner Aplikácie, Application delivery manager
• Skúsenosť s návrhom integrácií systémov
• Prehľad v oblasti SW vývoja, DevOps, skúsenosti s SQL, Java, Python
• Špeciálne IT znalosti: Orientácia v procesoch vývoja IT produktov, integrácie, dodávok služieb zákazníkom (delivery management)
• Znalosti plánovania a návrhu zmien v SW aplikáciách, Cloud infraštruktúry a deployment, CI.
Iné požiadavky:
- Vysoká úroveň prezentačných zručností, schopnosť plánovať a systematicky pracovať, porozumenie logike aplikácií po funkčnej stránke, komunikačné, organizačné a koordinačné schopnosti, analytické myslenie, dôslednosť, precíznosť.
• Skúsenosť s návrhom integrácií systémov
• Prehľad v oblasti SW vývoja, DevOps, skúsenosti s SQL, Java, Python
• Špeciálne IT znalosti: Orientácia v procesoch vývoja IT produktov, integrácie, dodávok služieb zákazníkom (delivery management)
• Znalosti plánovania a návrhu zmien v SW aplikáciách, Cloud infraštruktúry a deployment, CI.
Iné požiadavky:
- Vysoká úroveň prezentačných zručností, schopnosť plánovať a systematicky pracovať, porozumenie logike aplikácií po funkčnej stránke, komunikačné, organizačné a koordinačné schopnosti, analytické myslenie, dôslednosť, precíznosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali svoje C.V. na E-mail: [email protected]
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali svoje C.V. na E-mail: [email protected]
Kontakt
ID: 4018151
Megjelentetés dátuma: 8.1.2021
2021-01-08
Régió: Bratislava Pozíció: IT manager, IT projektový manažér, Prevádzkový manažér, Servisný inžinier, Systémový administrátor Cég: Pro HR
Alapbér (bruttó): 3 200 EUR/mesiac