Technical Support Specialist L2/L3

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): Od 1 600 EUR/mesiacfinálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta*
  • Termín nástupu: Dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Poskytovanie zákazníckej podpory užívateľom IT systémov telefonicky a mailom v cudzom jazyku na dennej báze na úrovni L2/L3
- Získanie detailných informácií a analýza ohľadom problémov spojených s používaním systému.
- Práca s interným ticketovacím nástrojom
- Monitoring a vzdialená správa a základné riešenie vzniknutých incidentov
- Eskalovanie riešenia problémov, ak si to vyžaduje hlbšiu odbornú pomoc
- Nastavenie zmien, procesné riadenie
- Komunikácia s ostatnými oddeleniami naprieč spoločnosťou
- Vzdialená správa HW/SW

Iné výhody

Zázemie silnej medzinárodnej IT spoločnosti

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Naším klientom je medzinárodná spoločnosť

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• veľmi dobrá znalosť anglického je nevyhnutnou podmienkou, nemecký jazyk je výhodou
• pracovné skúsenosti na pozícii IT supportu aspoň 2 roky
• min. ukončené SŠ vzdelanie s maturitou (technické, IT zameranie)
• znalosť troubleshootingu, operačných systémov, databáz, sietí, access managementu
• výhodou je znalosť SQL, monitoring nástrojov, security, Linux, DevOps a cloudové prostredia
• analytický človek so silným prozákazníckym potenciálom
• vynikajúce komunikačné zručnosti
• znalosť práce v prostrediach MS Office
• orientácia na detaily, prioritizácia informácií
• schopnosť práce aj pod časovým tlakom
• empatický, spoľahlivý, tímový hráč

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: ivana [email protected]

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Ivana Juríková
Tel.: +421 911 189 261
E-mail: poslať životopis
ID: 3855076  Megjelentetés dátuma: 7.6.2023  Alapbér (bruttó): 1 600 EUR/mesiac