Operation Líder (prevádzka aplikácií / DevOps)

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): od 2900,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Bude budovať a koordinovať oddelenie zodpovedné za prevádzku zabezpečenia služieb 24x7 v oblasti poskytovania ICT servisných služieb dodávky IT riešení a aplikačného supportu. Tím bude predstavovať významný prínos k spokojnosti zákazníkov z pohľadu kvality, dodávok produktov, riešenia a pridanej hodnoty.

• V spolupráci s tímom budete realizovať súčasné aktivity podľa dohodnutých SLA, so zámerom identifikovať rizikové oblasti a synergie v rámci služieb a produktov
• Riadenie všetkých back-office procesov aplikačného supportu a prevádzkových činností podľa ITIL a dohľad nad plánovaním a plnením požiadaviek
• Vyhodnocovanie nákladovosti a účasť na plánovaní zdrojov a rozpočtu
• Zodpovednosť za reporting interným zákazníkom a vedeniu
• Spolu s tímom podporovať aplikácie z pohľadu zvýšenia funkcionality, kvality, výkonu a zníženia času potrebného na nasadenie produktov/riešení a odstránenia problémov v spolupráci s tímom DevOps
• Monitorovať náklady Produktov/riešení, identifikovať možné úspory nákladov pre zákazníkov a porovnávať aktuálny stav s inými dodávateľmi.
• Spoluúčasť pri riadení procesu zmien a zavádzania monitorovacích nástrojov a princípov DevOps
• Účasť na výberových procesoch nových zamestnancov

Iné výhody

- zázemie poprednej IT spoločnosti
- dynamický kolektív
- výborná firemná kultúra
- motivujúce finančné ohodnotenie
- zaujímavý bonusový systém
- mobilný telefón a notebook
- podpora v oblasti školenia a vzdelávania
- sociálny program spoločnosti

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Stabilná medzinárodná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické,IT,technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

IT management service
3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vzdelanie: Vysokoškolské vzdelanie (technické zameranie, alebo ekonomické), prax 3- 5 rokov na podobnej pozícii v oblasti managementu, delivery managementu na prevádzku IT aplikácií
• Podmienkou sú skúsenosti s riadením ľudí aspoň 10.
• Jazykové znalosti: anglický jazyk - aktívne + PC anglicky jazyk
• Špeciálne IT znalosti: Orientácia v procesoch vývoja IT produktov, integrácie, dodávok služieb zákazníkom (delivery management)
• Znalosti monitorovacích nástrojov, výhoda Zabix/Naggios
• Znalosti princípov release štandardov (ITIL), všeobecné znalosti v oblasti správy a prevádzky podľa SLA

Iné požiadavky:
• Manažérske zručnosti, schopnosť riadiť ľudí a pracovať aj ako súčasť tímu.

- Skúsenosti s komunikáciou so zákaznikom
- Skúsenosti v aplikačných systémoch, prax s informačnými systémami, s riadením zmien v IS, prehľad v IT produktoch a terminológii.....
- Vysoká úroveň prezentačných a vyjednávacích zručností, obratnosť v konfliktných situáciách, schopnosť plánovať a systematicky pracovať, porozumenie logike aplikácií po funkčnej stránke, komunikačné, organizačné a koordinačné schopnosti, analytické myslenie, dôslednosť, precíznosť a zodpovednosť, zákaznícka orientácia

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali svoje C.V. na E-mail: [email protected]

Kontakt

ID: 3783123  Megjelentetés dátuma: 9.10.2019  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 2900,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*