PMO support pre projektový reporting

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): Od 1 700 EUR/mesiac(finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

PMO support pre projektový reporting zastrešuje administratívno-reportingovú podpora IT projektov od začiatku až po jeho ukončenie.
Podporuje metodické procesy, riadi návrh, kontrolu a implementáciu reportov, za ktoré je zodpovedný.

Pracovné povinnosti:
- nastavenie procesov monitorovania vývoja projektu a vytvárania pravidelného súhrnného reportingu - interný a externý;
- optimalizácia reportovaných dát a jednotlivých krokov;
- vyhodnocovať zhody dát získaných z rôznych zdrojov (systémov);
- automatizácia procesov a návrh nových postupov pri získavaní dát;
- práca s databázami, internými systémami;
- organizačná podpora projektov a projektových manažérov počas celého cyklu projektu/ov;
- prideľovanie nového projektu v internom systéme a jeho nastavenie podľa existujúcich zmlúv
- sledovanie čerpania budgetu na projektoch skrz reporting;
- včasná eskalácia vzniknutých problémov a identifikovanie kritických miest;
- nastavenie procesov efektívnej kontroly a riadenia rizika;
- podpora prideľovania úloh a sledovania hodín a času jednotlivých členov tímu participujúcich na projekte
- sledovanie projektových reportov a metodológie.

Iné výhody

- práca v modernom a dynamickom prostredí
- vzdelávanie a rozvoj zamestnancov;
- medzinárodné pracovné prostredie;
- flexibilný pracovný čas, dni voľna navyše;
- kurzy cudzích jazykov;
- široká škála benefitov.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Stabilná medzinárodná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Visual Basic for Applications (VBA) - Základy
Microsoft Access - Základy

Požadovaná prax

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax na podobnej pozícii support PM, špecialista reportingu alebo Project Management Officer (podpora v oblasti reportingu a všetkých procesov v projektovom manažmente);
- nemecký jazyk - aktívne písomne ​​aj ústne pre potreby medzinárodnej komunikácie;
- aspoň základné skúsenosti s VBA/Power Query alebo MS Access sú nevyhnutnou podmienkou;
- Microsoft Excel - pokročilý až expert;
- skúsenosti z projektového manažmentu,
- orientácia vo všetkých fázach projektového cyklu;
- veľkou výhodou je predchádzajúca skúsenosť s databázovými systémami.

Iné požiadavky:
- samostatnosť, schopnosť dodržiavať stanovené termíny, zmysel pre zodpovednosť
- organizačné a koordinačné schopnosti, analytické myslenie, precíznosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Spasová
Tel.: +421 2 6241 3438, +421 911 525 022
E-mail: poslať životopis
ID: 3669824  Megjelentetés dátuma: 10.8.2020  Alapbér (bruttó): 1 700 EUR/mesiac