SAP Basis Administrator

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Nitra
  • Mzdové podmienky (brutto): od 1800,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Design, configuration, testing, delivery and support of SAP Basis
- Day to day incident monitoring and resolution
- Interaction with client (IT & Business users) on functional issues
- Work on timely creation & submission of periodical reports
- Interaction with Team members for knowledge sharing, knowledge transition and issue resolution
- Conduct impact assessment (IA) on changes introduced to the Solution and determine Impact and regression scope
- Stakeholder management, share regular updates and assist in preparing operational reports
- Triaging of issues and timely resolution with cross functional teams for timely resolution
- Follow service management processes (e.g. Incident, Change, Capacity, Problem etc.)
- Maintaining agreed SLA levels and assuring Quality of delivery at all times
- Adhere to shift rotation plan and Operating model
- Interaction with SME’s on functional issues

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Stabilná a popredná IT spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Požadovaná prax

SAP Basis
3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Minimum of 4 years experience in the design, configuration, testing, delivery and support of SAP Basis preferably in an manufacturing industry
- Candidate to have experience in (preferably) One End to End implementation in SAP
- Must have worked on Support project and have an understanding about Ticket/CR handling
- Must have experience in Basis Performance Tuning, Back up, Patch Upgrades, Monitoring
- Ability to work with Business stakeholders on Problem Management and the downstream Change Management processes
- Handle post go-live issues
- Prior experience in Manufacturing (preferably in Automotive industry) or similar industry
- Experience working in a dynamic & highly demanding environment
- Experience in handling cross functional, cross tower teams
- Experience in working & delivering manufacturing systems preferably on Legacy, Integration, Plant Floor systems
- On call support during out-off office hours and weekends required on need basis to attend major or critical incidents
- Working experience in an integrated Shop floor landscape (Manufacturing Execution Systems (MES) to SAP
- Experience in working in High Speed and High Volume manufacturing environment
- Working experience in “Remedy” tool preferred
- Conduct Training for a small group of end users and super users

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].

Kontakt

ID: 3666378  Megjelentetés dátuma: 13.5.2019  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 1800,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*