Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Banking Application Support
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): od 1500,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Komplexná podpora a poradenstvo ohľadom bankovej aplikácie, spracovanie prichádzajúcich tiketov/požiadaviek
- Pravidelný monitoring a troubleshooting, následná nalýza
- Analýza, monitoring a riešenie problémov týkajúcich sa podporovanej aplikácie, update/ upgrade /inštalácie - SQL/LINUX
- Práca s interným informačným systémom
- Reporting a tvorba technickej dokumentácie
- Support programátorov a iných IT špecialistov pri realizácii väčších implementácií
- Spolupráca s ostatnými oddeleniami
- Pravidelný monitoring a troubleshooting, následná nalýza
- Analýza, monitoring a riešenie problémov týkajúcich sa podporovanej aplikácie, update/ upgrade /inštalácie - SQL/LINUX
- Práca s interným informačným systémom
- Reporting a tvorba technickej dokumentácie
- Support programátorov a iných IT špecialistov pri realizácii väčších implementácií
- Spolupráca s ostatnými oddeleniami
Iné výhody
- zázemie medzinárodnej stabilnej spoločnosti
- odborný a osobnostný rast
- vzdelávanie zamestnanca
- odborný a osobnostný rast
- vzdelávanie zamestnanca
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Medzinárodná stabilná spoločnosť.
Medzinárodná stabilná spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Požadovaná prax
administrácia aplikácií
1
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vysokoškolské alebo stredoškolské vzdelanie - zameranie technické, telco, IT
- znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni
- minimálne 1 rok skúseností so správou systémov a aplikácií
- skúsenosti s incident management, testovaním zmien
- znalosť tiketovacích nástrojov
- predošlá skúsenosť s administráciou
- SQL selekty z databázy /Linux prostredie monitoring
- schopnosť pracovať samostatne, proaktívny prístup k zvereným úlohám, komunikatívnosť
- znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni
- minimálne 1 rok skúseností so správou systémov a aplikácií
- skúsenosti s incident management, testovaním zmien
- znalosť tiketovacích nástrojov
- predošlá skúsenosť s administráciou
- SQL selekty z databázy /Linux prostredie monitoring
- schopnosť pracovať samostatne, proaktívny prístup k zvereným úlohám, komunikatívnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Kontakt
ID: 3619105
Megjelentetés dátuma: 12.3.2019
2019-03-12
Régió: Bratislava Pozíció: IT/Technical Support Specialist, Správca informačného systému, Systémový administrátor Cég: Pro HR
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 1500,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*