Administrátor ORACLE, MS SQL databáz

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): od 2000,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: dohoda možná
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- správa, administrácia Oracle databázového prostredia, cloudu a serverov
- nasadzovanie, nové implementácie do cluod prostredia
- archivácia dát, zálohovanie a obnova databáz v spolupráci so systémovým administrátorom, ich pravidelné testovanie
- inštalácia nových verzií do databazových systémov
- príprava integračného a testovecieho prostredia pre programátorov
- logický a fyzický dizajn, schéma, dimenzovanie, rozmiestnenie databáz
- administrácia databázových objektov ako tabuliek, indexov, pohľadov, sekvencií, uložených procedúr (indexes, tables, views, constraints, sequences, snapshots and stored procedures)
- inštalácia opravných balíkov, jednoúčelových opravných a bezpečnostných fixov do databazových systémov
- riešenie problémov a návrh opatrení na predchádzanie vzniku potenciálnym problémom - proaktívnaprevencia
- reportovanie a eskalácia technichkých problémov dalšej úrovni podpory, napr. dodávateľovi
- sledovanie, resp. dohľad nad riešením problémov prostredníctvom ďalšej úrovne podpory
- poskytovanie technických rád a know-how vo zverených oblastiach
- monitorovanie a prispôsobovanie tabuľkových priestorov, fragmentácie, I/O operácii
- administrácia databázových užívateľov, profilov, rolí a privilégií
- správa roll-back a roll-forward procedúr a script, rutín a scrípt pre zálohovanie a obnovu databáz
- tvorba a údržba prevádzkovej dokumentácie , reportov o stave databáz
- odporúčania na ladenie výkonnosti a optimalizácie databáz a samotné Ladenie výkonu /tuning
- spolupráca pri alokácii pamaťového (diskového) priestoru
- spolupráca pri vývoji a zavádzaní nových systémov
- spolupráca pri dizajne a plánovaní rozvoja databázových štandardov a stratégie
- vytváranie stratégie zálohovania a obnovy databáz

Iné výhody

• zázemie medzinárodnej IT spoločnosti
• možnosť pracovať s najvyspelejšími technológiami, ktoré sú na globálnom trhu k dispozícii
• vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
• platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Stabilná IT spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické,IT

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Oracle PL/SQL - Pokročilý

Požadovaná prax

administrácia databáz
2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• vzdelanie: vysokoškolské alebo úplné stredoškolské s viac ročnou praxou
• min. 2-3 roky praktických skúseností na podobnej administrátorskej pozícii v oblasti administrácie Oracle databáz
• certifikácia vítaná: v danej oblasti Oracle
technické znalosti :
• pokročilá praktická znalosť PL/SQL ,MS SQL, alebo Sybase, MariaDB a iných databáz
• ksh/bash , perl
• admin Oracle verzia 12c
• Oracle Application Server administrácia,
• Oracle Cloud, Oracle Advanced Queuing, Oracle XDB – znalosť výhodou
• Výhodou sú znalosti a skúsenosti s Data Guard, Oracle RAC, migráciou dát
• Oracle DBA Bezpečnosť - výhodou
• vítané sú skúsenosti s tvorbou webových aplikácií nad Oracle databázou
Anglický jazyk – pokročilý (predovšetkým čítanie manuálov a komunikácia)
• tímovosť, flexibilita, proaktívny prístup k zvereným úlohám
• znalosť IT prostredia telekomunikačných operátorov vítaná
• široký rozhľad v IT technológiách vítaný

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby zaslali svoje C.V. spolu so žiadosťou na / E-mail: [email protected]

Kontakt

ID: 3574545  Megjelentetés dátuma: 9.1.2019  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 2000,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*