Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Referent oddelenia nákupu na 5hod úväzok - ideálny po materskej dovolenke
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): od 550,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
- Termín nástupu: dohodou, výhodou ihneď
- Druh pracovného pomeru: skrátený úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Pracovná doba 7.00 - 12.00
- Práca v Petržalke
- Zodpovednosť za pridelenú obchodnú a administratívnu agendu
- Vystavovanie dodacích listov a faktúr (skúsenosť s ASSECO Spin výhodou)
- Komunikácia s dodávateľmi, vystavovanie objednávok, nákup a príjem tovaru
- Tvorba príslušných štatistík a reportov
- Aktívna účasť na nových obchodných projektoch
- Telefonická resp. mailová komunikácia s obchodnými partnermi, zákazníkmi
- Pravidelná telefonická komunikácia s existujúcimi zákazníkmi
- Podieľanie sa na vyhľadávaní nových potenciálnych zákazníkov
- Spolupráca s oddeleniami v rámci spoločnosti
- Aktíny prístup k riešeniu vzniknutých problémov, záujem prispievať k zlepšovaniu procesov v rámci spoločnosti
- Práca v Petržalke
- Zodpovednosť za pridelenú obchodnú a administratívnu agendu
- Vystavovanie dodacích listov a faktúr (skúsenosť s ASSECO Spin výhodou)
- Komunikácia s dodávateľmi, vystavovanie objednávok, nákup a príjem tovaru
- Tvorba príslušných štatistík a reportov
- Aktívna účasť na nových obchodných projektoch
- Telefonická resp. mailová komunikácia s obchodnými partnermi, zákazníkmi
- Pravidelná telefonická komunikácia s existujúcimi zákazníkmi
- Podieľanie sa na vyhľadávaní nových potenciálnych zákazníkov
- Spolupráca s oddeleniami v rámci spoločnosti
- Aktíny prístup k riešeniu vzniknutých problémov, záujem prispievať k zlepšovaniu procesov v rámci spoločnosti
Iné výhody
- Ideálna pozícia pre mamičku po materskej dovolenke
- Príjemné pracovné prostredie, pozitívne naladený kolektív
- Lokalita začiatok Petržalky a výborné možnosti dopravného spojenia - v blízkosti centra mesta, 5min od električkovej trate
- Príspevok na športové a kultúrne aktivity
- Možnosť nákupu výrobkov spoločnosti za veľmi výhodné zamestnanecké ceny
- Perspektíva kariérneho rastu
- Denne čerstvé ovocie, zelenina a káva
- Príjemné pracovné prostredie, pozitívne naladený kolektív
- Lokalita začiatok Petržalky a výborné možnosti dopravného spojenia - v blízkosti centra mesta, 5min od električkovej trate
- Príspevok na športové a kultúrne aktivity
- Možnosť nákupu výrobkov spoločnosti za veľmi výhodné zamestnanecké ceny
- Perspektíva kariérneho rastu
- Denne čerstvé ovocie, zelenina a káva
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
BONAVITA - Stabilná česko-slovenská spoločnosť pôsobiaca v potravinárskom priemysle.
BONAVITA - Stabilná česko-slovenská spoločnosť pôsobiaca v potravinárskom priemysle.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchod, ekonómia
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Požadovaná prax
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Minimálne rok pracovných skúseností na podobnej pozícii ako referent obchodu
- Znalosť MS Office (Excel, Word) na pokročilej úrovni
- Analytické schopnosti a schopnosť identifikovať a riešiť problémy, samostatnosť, precíznosť a zmysel pre detail
- Príjemná, aktívna a optimistická osobnosť :)
- Znalosť MS Office (Excel, Word) na pokročilej úrovni
- Analytické schopnosti a schopnosť identifikovať a riešiť problémy, samostatnosť, precíznosť a zmysel pre detail
- Príjemná, aktívna a optimistická osobnosť :)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Kontakt
ID: 3573613
Megjelentetés dátuma: 8.1.2019
2019-01-08
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Ekonóm, Fakturant, Nákupca, Obchodný referent Cég: Pro HR
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 550,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*