Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Feedback and quality analyst
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): od 1200,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
- Termín nástupu: Dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Monitoring a následná analýza spätnej väzby zákazníkov
- Schopnosť identifikovať zákaznícke potreby a následne ich tlmočiť manažmentu
- Participácia na navrhnutí nových procesov a zlepšení v rámci zákazníckej podpory
- Zabezpečenie kvantitatívnej a kvalitatívnej analýzy
- Príprava data analýz a reportov pre manažment
- Práca s internými ticketovacími nástrojmi, Excelom , PowerPoint
- Denná komunikácia v anglickom jazyku
- Schopnosť identifikovať zákaznícke potreby a následne ich tlmočiť manažmentu
- Participácia na navrhnutí nových procesov a zlepšení v rámci zákazníckej podpory
- Zabezpečenie kvantitatívnej a kvalitatívnej analýzy
- Príprava data analýz a reportov pre manažment
- Práca s internými ticketovacími nástrojmi, Excelom , PowerPoint
- Denná komunikácia v anglickom jazyku
Iné výhody
- Mladý, profesionálny kolektív
- Zázemie silnej medzinárodnej spoločnosti
- Zázemie silnej medzinárodnej spoločnosti
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Naším klientom je medzinárodná spoločnosť
Naším klientom je medzinárodná spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Požadovaná prax
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Komunikačná úroveň anglického jazyka je nevyhnutnou podmienkou
- Predošlá pracovná skúsenosť na podobnej pozícii
- Min. ukončené SŠ vzdelanie s maturitou
- Denná práca s Excelom a PowerPoint
- Skúsenosť s Enterprise Service Management
- ITIL certifikácia veľkou výhodou
- Orientácia na detaily, prioritizácia informácií
- Prozákaznícky prístup
- Predošlá pracovná skúsenosť na podobnej pozícii
- Min. ukončené SŠ vzdelanie s maturitou
- Denná práca s Excelom a PowerPoint
- Skúsenosť s Enterprise Service Management
- ITIL certifikácia veľkou výhodou
- Orientácia na detaily, prioritizácia informácií
- Prozákaznícky prístup
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].
Kontakt
ID: 3417002
Megjelentetés dátuma: 11.6.2018
2018-06-11
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Cég: Pro HR
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 1200,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*