Personalista

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): od 1300,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Personálny špecialista je súčasťou interného oddelenia spoločnosti.
Zodpovedá za vedenie celej administratívy v oblasti personalistiky:
- zodpovednosť za administratívu vyplývajúcu zo vzniku, zániku alebo zmeny v pracovnoprávnych vzťahoch,
- vedenie, aktualizácia a archivácia personálnych zložiek zamestnancov,
- práca s internými Informačnými systémami,
- spolupráca pri personálnom plánovaní,
- vytvára, implementuje, koordinuje, kontroluje a dodržiava správnosť personálnych postupov,
- práca s pracovným časom - zmenná prevádzka u zamestnancov,
- administratívne riadenie a riešenie otázok/problémov zamestnancov v oblasti personalistiky,
- komunikácia s príslušnými úradmi a inštitúciami,
- príprava štatistík a reportov,
- kontrola rozpočtu personálnych nákladov, koordinácia a kontrola všetkých procesov, ktoré súvisia so správnym spracovaním podkladov k výpočtu miezd zamestnancov,
- sledovanie legislatívnych zmien a ich implementácia v praxi.

Iné výhody

- zázemie stabilnej spoločnosti
- motivujúce finančné ohodnotenie a zamestnanecké výhody
- široká škála v oblasti benefitov, vzdelávania, športu, kultúry a zdravotníckej starostlivosti

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Medzinárodná stabilná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

humanitné,ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Požadovaná prax

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- minimálne 2 roky skúsenosti na podobnej pozícií v oblasti personalistiky,
- hlbšia znalosť Zákonníka práce a legislatívy súvisiacej s personálnou agendou,
- vítané sú skúsenosti so špecifickými prípadmi ako: porušenie pracovnej disciplíny, organizačné zmeny, skúsenosti so zástupcami zamestnancov u zamestnávateľa a neuspokojivým plnením pracovných úloh,
- veľkou výhodou je skúsenosť so spracovaním miezd vrátane: časový manažment, administrácia dovoleniek, registrácia nových zamestnancov, spracovanie platieb, dane z príjmu zo závislej činnosti, reporting, a skúsenosti s riešením mzdových otázok/problémov zo strany zamestnancov,
- výborná znalosť MS Excell (kontingenčné tabuľky, grafy, vzorce...),
- znalosť SAP výhodou,
- prehľad v oblasti financií a účtovníctva (minimálne základy účtovníctva),
- znalosť analytických nástrojov,
- analytické myslenie a logické myslenie,
- dôslednosť, presnosť, orientácia na detail,
- samostatnosť, schopnosť dodržiavať stanovené termíny, zmysel pre zodpovednosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Spasová
Tel.: +421 2 6241 3438, +421 911 525 022
E-mail: poslať životopis
ID: 3404299  Megjelentetés dátuma: 8.1.2019  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 1300,- Euro/mesiac (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*