Recruitment Business Partner

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): dohodou
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Recruitment BP je zodpovedný za riadenie a realizáciu HR procesov v rámci spoločnosti, je partnerom pre manažment jednotlivých divízií. Jeho úlohou je:

• komunikácia s hiring/technickými manažérmi ohľadom otvorenia nových pozícií, rozširovania tímu, nových projektov spoločnosti, analýza požiadaviek technických manažérov na nové pracovné miesto, posúdenie dostupnosti špecialistov na pracovnom trhu; plánovanie headcountu
• zodpovednosť za celý recruitment proces - koordinácia a realizácia výberových konaní, vyhľadávanie a výber špecializovaných pozícii (najmä v oblasti IT), aktívny a pasívny recruitment, selekcia životopisov, nastavenie výberového procesu, príprava popisov pracovných činností jednotlivých pracovných pozícií, inzercia pracovnej ponuky na portáloch a sociálnych sieťach
• komunikácia s personálnymi agentúrami ako dodávateľmi služieb (zadávanie požiadaviek, komunikácia a vzťahový management)
• nastavenie nových HR procesov a ich implementácia a sledovanie ich dodržiavania (prioritné zameranie na procesy v oblasti recruitmentu, nastavenie ostatných procesov v oblasti HR)
• zastrešenie a zodpovednosť za HR administratívu a pracovno-právne dokumenty, administratíva pri prijímaní zamestnancov
• mesačné štatistiky a reporty
• návrh zmien a tvorba HR procesov v oblasti - systému motivácie, odmeňovania pracovníkov, adaptačného procesu, hodnotenia zamestnancov, vzdelávanie
• poradenstvo a konzultácie

Iné výhody

- odmeny, nefinančné benefity
- vzdelávanie
- teambuildingy

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Našim klientom je stabilná IT spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Požadovaná prax

ľudské zdroje
3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- min. 3-4 roky skúseností na podobnej pozícii v oblasti HR (Recruitment Business Partner, Senior IT Recruiter, HR Generalist, HR koordinátor) ideálne zo spoločnosti pôsobiacej v oblasti IT
- skúsenosti s recruitmentom sú podmienkou
- výhodou sú znalosti ostatných oblastí HR (vzdelávanie, hodnotenie, adaptačný proces, motivácia, poradenstvo manažmentu)
- znalosť pracovno-právnej legislatívy a personálnej administratívy
- skúsenosť so zavádzaním personálnych procesov
- skúsenosť s interného HR a znalosť IT veľkou výhodou
- znalosť MS Office (Word, Excel)
- veľmi dobré komunikačné a negociačné schopnosti
- vynikajúce plánovacie a organizačné schopnosti, schopnosť predvídať riziká
- orientácia na riešenie problémov, stresová odolnosť, proaktívne vystupovanie a samostatnosť
- dynamická a flexibilná osobnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Spasová
Tel.: +421 2 6241 3438, +421 911 525 022
E-mail: poslať životopis
ID: 3334016  Megjelentetés dátuma: 13.3.2018  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou