Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
SQL Application Administrator
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): dohodou, závislé od skúseností
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Komplexná technická podpora a poradenstvo nasadených bankových aplikácií, spracovanie požiadaviek ohľadom vzniknutých problémov
- Monitorovanie, analýza a následné riešenie problémov, komunikácia s vývojármi
- Aktívna účasť pri implementácií väčších riešení
- Tvorba prevádzkových reportov a technickej dokumentácie
- Spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti
- Denná komunikácia v anglickom jazyku
- Monitorovanie, analýza a následné riešenie problémov, komunikácia s vývojármi
- Aktívna účasť pri implementácií väčších riešení
- Tvorba prevádzkových reportov a technickej dokumentácie
- Spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti
- Denná komunikácia v anglickom jazyku
Iné výhody
- Stabilná medzinárodná spoločnosť
- Odborný a osobnostný rast
- Vzdelávanie zamestnanca
- Odborný a osobnostný rast
- Vzdelávanie zamestnanca
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Medzinárodná stabilná spoločnosť.
Medzinárodná stabilná spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Požadovaná prax
administrácia aplikácií
2
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vysokoškolské alebo stredoškolské vzdelanie - zameranie technické, telco, IT.
- Znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni (písomná a verbálna komunikácia).
- Minimálne 1 rok skúseností so správou systémov a aplikácií
- Podmienkou znalosť SQL
- Skúsenosti s incident management, testovaním zmien
- Základné znalosti OS Windows, SAP, networking/protokoly LADP, relačné databázy
- Schopnosť pracovať samostatne, proaktívny prístup k zvereným úlohám, komunikatívnosť
- Znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni (písomná a verbálna komunikácia).
- Minimálne 1 rok skúseností so správou systémov a aplikácií
- Podmienkou znalosť SQL
- Skúsenosti s incident management, testovaním zmien
- Základné znalosti OS Windows, SAP, networking/protokoly LADP, relačné databázy
- Schopnosť pracovať samostatne, proaktívny prístup k zvereným úlohám, komunikatívnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zz. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zz. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Kontakt
ID: 3331217
Megjelentetés dátuma: 9.3.2018
2018-03-09
Régió: Bratislava Pozíció: IT/Technical Support Specialist, Správca informačného systému, Systémový administrátor Cég: Pro HR
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou, závislé od skúseností